[VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 20:38

Laurievc schreef:
Ik heb het al gezegd, maar ik heb zoveel respect voor je beslissingen omtrent Callie. Welke het ook zijn... Zo mooi om te zien wat je voor haar doet. Al sinds ik jullie ken doe je alles voor haar en probeer je alle mogelijke triggers en pijn te vermijden. Zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen :*

Ik pik ook even in, want ik kan wat jij zegt alleen maar beamen Laurie! Veel mensen zouden het al lang hebben opgegeven, of iemand anders met de problemen hebben opgezadeld...
Ik ben trots op u zussie, echt ! Het is ni makkelijk nu, maar je denkt in het belang van Callie en dat is het beste wat je nu kan doen :(:)

&Jouw mama verdient ook echt een medaille Laurie! Zo'n lieve mevrouw :*

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 22:06

Ik ben te laat om mijn bericht te edditen, maar ik wil graag deze foto nog laten zien (en dan ga ik terug meelezen hier, Kelly en ik babbelen al genoeg, ik moet me ook niet in haar topic komen 'moeien' ;) ). Deze foto maakte ik gisteren, stiekem toen Callista het moeilijk had. Ze zocht echt steun bij Kelly, ik vind dat de band tussen jullie hier heel mooi op te zien is, al is het ook een hele verdrietige foto, ik vind hem ook heel sprekend...
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 18:07

Kyno schreef:
Ooh wat fijn! Eindelijk een lichtpuntje. Ik hoop dat het vanaf nu steeds een beetje beter wordt voor jullie!
Petje af voor jouw doorzettingsvermogen, toewijding, liefde, eerlijkheid en geduld met je prachtige paard.

_/-\o_

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 16:44

Laurievc schreef:
Stuur eens als je iets weet :D ben even benieuwd als jij denk ik haha

En ik met u, spannend :):)

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:03

Mer1980 schreef:
Je kan vragen of je de weide iedere dag mag uitmesten :D werkt bij mij ook prima, goede work-out :D

en leuke foto's hoor <3

Haha true story!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie