Kinderen en hun pony's kletstopic?

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304, Ymor

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:01

Nog steeds geen bevestigingsmail gehad voor de bixiedag..
ik heb 3x een mail gestuurd..geen reactie terug,Knhs gebeld maar die konden mij ook niet verder helpen want de opgave is uit handen gegeven..Afgelopen week 10x gebeld naar het nummer op de site van de bixiedag en vanmorgen eindelijk iemand aan de telefoon maar blijkbaar had diegene haast want toen ik vertelde dat ik na 3x mailen en 10x bellen nog steeds geen reactie terug had zei ze; ja ik ga het nakijken..wat is je dochter haar naam..Oké je krijgt een mail terug..doei

Dus ik ben benieuwd..de opgave is in iedergeval betaald maar het zou sneu zijn als ze er ineens niet tussen staat maargoed dan gaan ze het maar regelen dat ze mee kan doen want dit slaat natuurlijk nergens op dat je geen enkele reactie terug krijgt op de mail..(Knhs raadde mij nog een ander e-mailadres aan en die heb ik ook gemaild..geen reactie..)

Flip b welsh

eefjuh20

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 20:33

Hier was het even stil rondom het pony rijden.. Mijn dochter is in de laatste week van de zomervakantie tijdens de clubles best hard en ongelukkig van Flip gevallen..met gevolg dat ze haar pols had gebroken en 3 weken gips moest..daarna mocht ze nog 3 weken niet rijden.Het heeft even geduurd maar sinds zondag zit te ze er weer op.(ze mocht allang weer rijden alleen had ze daar even geen zin zei ze..en ik ga niks pushen,dacht komt vanzelf wel weer)
Vanavond heeft ze ook weer even gereden en Flip was weer super braaf!
Afbeelding

Flip b welsh

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 08:59

SusanH schreef:
Wat een pech. Geen angst voor haar om er weer op te gaan?

XRuby_SymmyX: bij Bixie mag je met AA springen mee lopen he (zelfs er naast met de pony aan een touwtje), dat niveau hebben ze al heel snel. Als hij nu al zo rond rijdt kun je hem daar best voor opgeven lijkt me. Is super leuk.

Ze heeft nadat ze gevallen is,de les nog uitgereden(duurde nog 20 minuten).Ze zei wel gelijk dat ze pijn had en haar handschoentje kon ze niet meer aan dus ik dacht al er klopt iets niet..na de les keek ik naar haar pols en bleek er een dik ei op te zitten..pony aan de hand meegenomen naar stal(5 min lopen)en gelijk een coolpack gevraagd aan de staleigenaar..We vonden het allemaal wel heel stoer van haar dat ze doorgereden heeft maar merk nu wel dat toen ze er afgelopen zondag voor de eerste keer weer opstapte toch wat angst had..Eerste paar minuten heb ik de pony aan de lijn vastgehouden en toen ze door had dat hij braaf was wou ze wel weer los.Gister had ze er minder last van..vanavond gaan we weer naar de clubles(ook al rijdt ze maar even mee tijdens de les..en scheelt dat de andere 2 brave pony’s hebben)

Flip b welsh

eefjuh20

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 13:34

Wij hebben Flip vandaag maar laten scheren..Hij had al zo’n dikke vacht dat ie er echt last van had tijdens het rijden..Heel futloos en sloom.Vorig jaar winter was hij ook niet helemaal fit door dat lange haar,vooral als het wat warmer was dan stond ie als een gek te pompen na 10 minuten rijden(terwijl mijn dochter niet heel fanatiek rijdt)
Het was de eerste keer dat hij geschoren werd maar Flip vond het allemaal wel prima.Brave pony!
Afbeelding

Flip b welsh

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 16:30

sneeuwpop schreef:
Oh fijn! Zo fijn als dat gedaan is.
Onze shet moet ook weer... Blijf bezig :=
De Welsh doe ik dit jaar wsl nog niet. Denk dat die te "fris" wordt als die kaal is.

Daar was ik met Flip ook een beetje bang voor dat hij te fris wordt maar het nu nog niet zo koud en tegen de tijd dat het vriest en ze niet de wei in kunnen dan is het haar wel weer wat aangegroeid(scheer hem ook maar 1x)Degene die hem nu geschoren heeft zei al dat dit het perfecte weer was om te scheren zonder dat ze heel fris worden..
We gaan het vanavond zien als m’n dochter gaat rijden hahaha.

Flip b welsh

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 21:24

@Chasey;Leuke foto’s..Altijd fijn als de pony voorzichtig doet.

Met Nienke haar pols gaat het gelukkig goed!Ze kan er alles weer mee.

Gisteravond heeft ze Flip weer gereden en hij was gelukkig niks drukker met rijden nu hij geschoren is..Heb wel een filmpje..zal even kijken of ik die kan uploaden.

Gelukt! https://youtu.be/-bsoa4OPMmE

Flip b welsh