Reële prijs leasen pony

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 09:39

NatasjavE schreef:
Kabayo schreef:
Hoe kan je wedstrijden rijden als je maar 2x per week kan rijden?

Nou dit dus.

Als je wedstrijden rijdt zal je toch zeker wel een keer of 4, 5 per week moeten trainen.

Verder vind ik een leasebedrag voor een wedstrijd pony nogal afhankelijk van het talent en of ervaring van de pony.

Als het bijvoorbeeld een pony is die al een paar jaar op Z niveau is uitgebracht kan het als leerpony enorm waardevol zijn.

Is het gewoon een leuke pony die op niveau meedoet dan kan dat leuk zijn maar daar zou ik minder voor betalen.

Hoezo moet dat? Ik rijd ook maar 2x per week op mijn bijrijdpaard en heb binnen 2 jaar het M2 gehaald vanaf de B. Paard was nog nooit gestart.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 10:55

NatasjavE schreef:
Pistasche schreef:
Hoezo moet dat? Ik rijd ook maar 2x per week op mijn bijrijdpaard en heb binnen 2 jaar het M2 gehaald vanaf de B. Paard was nog nooit gestart.

Niks moet :)

Maar de meeste zullen wel meer trainingsuren nodig hebben.

En het is ook afhankelijk van wie er nog meer met het paard aan het werk is.

Weet ik niet, ik rijd samen met iemand waar wij wat dat betreft elkaar erg tegen zitten. Ook een kwestie van doorzetten, motivatie, management en een goede instructeur. Ben nooit gestart met de intentie om M2 te rijden, vooral vanwege de situatie met wie ik rijd. Maar zo zie je maar dat het prima kan, maar je moet er wel wat (meer) voor doen.

Dus gericht op TS, alles is mogelijk :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie