Meisje overleden vanwege op hol geslagen paard

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

cursebreaker

Re: Meisje overleden na op hol geslagen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 12:40

Afschuwelijk Y;(

Heel veel sterkte door de nabestaanden.

““You could rattle the stars. You could do anything, if only you dared. And deep down, you know it, too. That’s what scares you most.”

― Sarah J. Maas

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:00

bigone schreef:
Een paard op hol in de stal is niet mogelijk maar kan natuurlijk wel doordraaien en een zwaar dier kan je zomaar pletten tegen een wand. Heel veel sterkte voor haar familie en vrienden.

En of dat dat mogelijk is. Zo is bij mij op de vorige stal bij de stal gang die aan de bak grensde van 60m lengte ook een keer een paard op hol geslagen. Geloof me maar dat die met 60m best wat momentum kan maken. We weten natuurlijk niet de details van hoe het gebeurd is, maar als je een lange stal gang hebt kan een paard best wel een sprintje trekken als die in paniek raakt.

Voor de rest ben ik het volledig met Gillbo eens.

““You could rattle the stars. You could do anything, if only you dared. And deep down, you know it, too. That’s what scares you most.”

― Sarah J. Maas

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:16

janderegelaa schreef:
Je speculeert zelf ook.

Nee, ik zeg alleen dat het wel mogelijk is dat een paard op hol kan slaan op stal omdat ik het zelf heb gezien en meegemaakt en dat is niet speculeren. Ik zeg niet of speculeer niet over dat het in deze situatie gebeurd is. Ik reageer op wat iemand anders speculeert, die zegt dat het niet kan.

We weten in dit geval ook helemaal niet wat er precies is gebeurd. Misschien had het meisje wel veiligheidsbeugels. Die dingen zijn niet heilig, dan kan nog steeds iets gebeuren. Misschien idd zoals tegen een wand gedrukt worden wat bigone zegt. Maar nu speculeer ik dus ook haha. We weten het niet. Misschien is er wel genoeg aan veiligheid gedaan, maar alsnog kun je dan ongelukken niet allemaal voorkomen.

Maar het is hoe dan ook gewoon ontzettend naar en triest dat het gebeurd is. Vreselijk voor de nabestaanden. Wat moet het meisje ook angst hebben gehad in d'r laatste momenten ;(

― Sarah J. Maas

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:45

@Relaxed, in mijn laatste bericht zeg ik idd toch ook dat ik aan't speculeren ben. Maar het bericht ervoor niet. Ik gaf alleen in een reactie op iemand anders (die aangaf dat het niet kan dat een paard op hol slaat op stal) aan dat het wel mogelijk is voor een paard om op hol te slaan op stal, omdat ik het zelf heb gezien en toen zei iemand dat ik aan't speculeren was terwijl ik het helemaal niet had over het nieuwsbericht an zich. Toen ik daar weer op reageerde, was ik inderdaad ook aan't speculeren, maar dat zei ik zelfs ook letterlijk erbij, dat ik dat aan't doen was. Dus je reactie snap ik dan nu niet zo goed haha. Ik ben nu ook wel klaar met de discussie verder, want het is totaal geen toegevoegde waarde aan het topic verder en schijnbaar wordt toch niet goed gelezen wat ik schrijf :+

― Sarah J. Maas

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 19:56

Lous schreef:
Bij deze, heb ik net gehoord wat er is gebeurd.
23 jaar, dochter van een collega van mijn moeder.

Paard sloeg op hol in de bak en haar arm raakte verstrikt in het halstertouw...

Geen woorden voor...
Ik wens hun,de familie en nabestaanden zoveel sterkte.
Mijn moeder is er kapot van...

Ik heb het nu 3x gelezen en ben er spontaan misselijk van omdat ik wel een beelddenker ben en het voor me kan zien. Wat een vreselijk ongeluk. Geen woorden voor. Wat moet die arme meid ook een angst en pijn hebben gehad. Kan me voorstellen dat je moeder kapot is ervan. Dat komt wel heel dichtbij.

― Sarah J. Maas

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie