Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
xyzutu2 schreef:Ah, super!![]()
Ik heb gisteravond de hele shop afgezocht, maar kon deze pagina nergens meer vinden. Een paar weken geleden zag je de for rent zadelpads gewoon in de webshop erbij staan bij de verkoop pads maar nu waren ze daar weg. En zie nu de probeer-link heeeeeelemaal onderaan de homepage.
Equipro schreef:Nou, ik heb hem net geprobeerd, en wat een verschil! Ik lijk veel stabieler te zitten. Ik ben om
Ik heb hem geprobeerd bij een paard dat 2 maanden geleden een zenuwbeknelling heeft gehad in zijn rug. Paard schudt daardoor normaliter veel met zijn hoofd, na 10 minuten met deze pad, liet hij zijn rug los en durfde hij zowaar te ontspannen. Wauw...
Skogan schreef:MyChoice schreef:Hij is binnen. Mooi vlot. Vrijdag besteld. Vanuit Polen
Hij voelt als de sedelogic pad. Vanavond testen!
LOL, weet je dat Polen heel dichtbij Nederland is? 't maakt me altijd wel lachen dat 't is steeds zoals Polen eenhele veren wilde land was
germie schreef:Klopt, maar dan blijft nog het probleem van wettelijke EU garantie tegen hun niet kloppende 1 jaar. Dat betekent dat je geen vertrouwen in je produkt hebt. Dat houdt mij zeker ook tegen. Want hardt het produkt misschien uit?
Gebruikers op dit forum: __denise, _MelisS, _Natasja_, ardanwan, DrawnHorse, KikiCelinevs, maysancho, mxren, NinaCharlie, PetalBot, Sammiex2000, Saskia9, Straww_, Sunniva, tennan, ViveChopin07, Yontheke en 10 bezoekers