Gezinsdrama dordrecht

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Boras

Re: Gezinsdrama dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:58

Ach ik denk niet dat je het perse zo moet opvatten.
Precies wat gezegd wordt, die vrouw is vast geschrokken en verbijsterd. Dan moet je mensen een beetje credit geven. Geweld lijkt toe te nemen en komt steeds dichterbij. Zoiets zal ze misschien bedoelen.

Ik vind het verschrikkelijk. Wat een drama. Hoe komt een mens tot zoiets.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:42

manubres schreef:
Quellian schreef:
Niets gezinsdrama! Een niet te vermijden auto ongeval is een drama, dit is gewoon een ordinaire slachtpartij. Zó jammer dat hij voor zichzelf de makkelijkste weg heeft gekozen, knakker.

Ontzettend sneu voor de achtergebleven families, niet te verteren dit.

Totaal met je eens! Van mij mogen ze eens wat harder in de media zijn en van MOORD spreken ipv gezinsdrama...alsof het sneu is...het is gewoon beestachtig! Deze meneer is gewoon een massa moordenaar! Ik vind dat daardoor een betere boodschap naar buiten gebracht word, dat dit ten alle tijden zwaar crimineel is, ook al zijn er "verzachtende" omstandigheden. Kinderen vermoorden is met niks goed te praten!

Misschien moeten jullie de definitie van drama eens opzoeken in een woordenboek. En daarna je mening bijstellen en je mond spoelen c.q. vingers wassen.

Wat een maffe posts.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 10:08

Quellian schreef:
Boras schreef:
Misschien moeten jullie de definitie van drama eens opzoeken in een woordenboek. En daarna je mening bijstellen en je mond spoelen c.q. vingers wassen.

Wat een maffe posts.

Ben je weleens naar het politiebureau geroepen ivm een 'gezinsdrama'? Ik wel, het was gewoon een ordinaire slachtpartij, niets drama aan. Oh jawel, hij heeft voor de vorm in z'n polsen gesneden, dramaqueen :)

Heel maffe post van jou inderdaad.

Kijk nou even in het woordenboek.

Er staat drama: een verschrikkelijke gebeurtenis. Je begrijpt het woord drama niet en geeft er vervolgens een eigen betekenis aan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie