Gezinsdrama dordrecht

Moderators: Polly, Hanmar, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Quellian

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 10:05

Niets gezinsdrama! Een niet te vermijden auto ongeval is een drama, dit is gewoon een ordinaire slachtpartij. Zó jammer dat hij voor zichzelf de makkelijkste weg heeft gekozen, knakker.

Ontzettend sneu voor de achtergebleven families, niet te verteren dit.

Quellian

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 11:04

Boras schreef:
Misschien moeten jullie de definitie van drama eens opzoeken in een woordenboek. En daarna je mening bijstellen en je mond spoelen c.q. vingers wassen.

Wat een maffe posts.

Ben je weleens naar het politiebureau geroepen ivm een 'gezinsdrama'? Ik wel, het was gewoon een ordinaire slachtpartij, niets drama aan. Oh jawel, hij heeft voor de vorm in z'n polsen gesneden, dramaqueen :)

Heel maffe post van jou inderdaad.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Quellian op 10-09-19 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Quellian

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 11:13

Boras schreef:
Het is nogal banketstaaf en heel pijnlijk als je zoiets tegen nabestaanden zou zeggen.

Nabestaanden zouden het vast erg op prijs stellen als het wordt genoemd zoals het is; moord. Voor de ouders van de moeder: hun dochter en hun kleinkinderen zijn vermoord.
Zoals ik al zei heb ik dit van heel dichtbij meegemaakt, alleen zijn ouders vonden het drama hoor, de rest van de familie spreekt over moord.

Ik begrijp prima het woord 'drama', maar dit omvat niet wat het inhoudt. Vanaf de zijlijn wellicht, mogelijk, kan.
'Aangrijpende gebeurtenis', 'afschuwelijke gebeurtenis', het is meer dan dat. Is het niet eerder een 'onnodige gebeurtenis', een 'gezinsmoord'?

Maar goed, ik laat deze discussie voor wat het is, het roept nogal wat onbegrip in me op. Laten we dingen vooral verzachten en om de feiten heen draaien.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie