Gezinsdrama dordrecht

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marjo
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 14:07

Wat een triest drama.

Maar wat ik nog triester vind, zijn de oordelen die hier de rondte gaan. Mensen die deze man als moordenaar bestempelen etc.
Nee, wat hij heeft gedaan is niet goed en had nooit mogen gebeuren.

Maar. Je weet simpelweg niet wat er in het hoofd van die man omging. Alles wat de media deelt zijn speculaties en halve waarheden. En de echte waarheid kom je nooit achter, degene die weet wat de waarheid is, is dood.

Hebben jullie enig idee wat PTSS inhoudt? Mensen met die diagnose kunnen soms zo hevig hallucineren dat ze denken dat hun naasten hun vijand zijn waartegen ze moeten vechten.

Misschien is het verstandig als we dus maar stoppen met oordelen, stoppen met denken te weten wat er aan de hand was en wat zijn motieven waren en gewoon stil staan bij het feit dat dit gebeurd is en dat er nabestaanden zijn die zometeen 4 mensen moeten begraven, waaronder een zoon, een dochter en kleinkinderen. Laten we daar gewoon respect voor hebben en hopen dat zij deze vooroordelen en beschuldigingen nooit te lezen krijgen.

Deeks: Okay, so then why’s he carrying a .22? It’s a girl’s gun.
    Kensi: I’m a girl.
    Deeks: Well, you’re not a real girl. You’re like – you’re like Wonder Woman. And Wonder Woman wouldn’t carry a .22.
    Kensi: Compliment accepted.

Marjo
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 14:40

purny schreef:
@marjo:waar heb jij gelezen dat de man ptss had?

Juist. Dat is dus precies mijn punt. Je weet niet wat er aan de hand was, je weet niet wat de geestelijke gesteldheid is van die man.

Dus moeten we er maar niet over oordelen, vind je wel?

Deeks: Well, you’re not a real girl. You’re like – you’re like Wonder Woman. And Wonder Woman wouldn’t carry a .22.

Marjo
Lid Nieuwsredactie

Re: Gezinsdrama dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 14:41

Nee hoor, ik wilde enkel kenbaar maken dat er een hele goede verklaring voor zou kunnen zijn, een verklaring waardoor al die mensen die hem nu wegzetten als meedogenloze massamoordenaar zich (hopelijk) eens achter hun oren krabben.

Marjo
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 07:56

manubres schreef:
San87...ik bedoel áls de misdaad is bewezen, dan postuum veroordelen.
En waarom is het geen criminele daad? Als de buurman het had gedaan wel?

Gillbo...tuurlijk heeft die man ook ouders, familie en vrienden. Dat hebben alle moordenaars. En ook al heb ik niet alle info...onschuldige kinderen doden/vermoorden daar heb ik totaal geen respect voor...sorry!

Maar onschuldige vrouwen vermoorden is oké?

Ik begrijp niet helemaal waarom hier zo wordt gefocust op de kinderen. Dat je de man niet noemt die niet meer leeft is nog tot daar aan toe, maar de moeder in dit verhaal wordt gewoon compleet voorbij gelopen.

Het doden van een kind is niet erger dan het doden van een vrouw of moeder.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie