Gezinsdrama dordrecht

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

purny

Re: Gezinsdrama dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:37

Ik vind het apart wanneer dit bij islamitische gezinnen gebeurd men spreekt over eerwraak en in deze gevallen gezinsdrama.

Je verwacht dat je straat/wijk veilig is.

Vind het erg voor de familie. Die moeten hier mee dealen voor de rest van hun leven

Kerstmuts
F10+2
Onderlinge B+3 [o]
Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:50

LadyMadonna schreef:
purny schreef:
Ik vind het apart wanneer dit bij islamitische gezinnen gebeurd men spreekt over eerwraak en in deze gevallen gezinsdrama.

Je verwacht dat je straat/wijk veilig is.

Vind het erg voor de familie. Die moeten hier mee dealen voor de rest van hun leven

Moslims/islam heeft hier he-le-maal niks mee te maken, dus ook echt geen idee (en bijzonder storend imo) dat je hiermee op de proppen komt...

Dat was gewoon iets wat ik me afvroeg. Mag toch wel? Of moet ik daar een nieuw topic voor openen?

Kerstmuts
F10+2
Onderlinge B+3 [o]
Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 13:23

_San87_ schreef:
Rakkie123 schreef:
Ik denk nl dat het een daad van liefde is geweest.
En dat de man hoe verward ook, wel beseft heeft waar hij zijn gezin mee opzadelde.

Ik snap het wel dat je die keuze maakt.

Of wellicht had zijn vrouw net scheiding aangekondigd.
Nou, dan is het voor de kinderen ook een soort van beter zo, dan wanneer papa eerst mama en vervolgens zichzelf neerschiet.

Voordeel van mijn werk, ik begrijp de gekste dingen, vanuit het perspectief van degene die het doet.

Ik kan de keuze echt niet snappen... Kun je uitleggen wat jij er wel aan snapt?

Ik ook niet. Wat is er in een daad van liefde bedoeld dat je je gezin doodschiet?
Het is meer een daad van egoïsme. Iets in die richting van als ik niet meer gelukkig kan zijn dan mogen jullie het ook niet meer.

Maar dat zijn natuurlijk speculaties. De echte reden zullen we wellicht nooit te horen krijgen

Kerstmuts
F10+2
Onderlinge B+3 [o]

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 14:31

@marjo:waar heb jij gelezen dat de man ptss had?

Kerstmuts
F10+2
Onderlinge B+3 [o]

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:26

Kerstmuts
F10+2
Onderlinge B+3 [o]

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 09:45

Ach als je eens wist hoeveel mensen een relatie hebben die onder de 18 zijn met een man of vrouw van boven de 18...

Kerstmuts
F10+2
Onderlinge B+3 [o]

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 10:01

Ik kan hier geen liefde uit opmaken maar puur egoïsme.
Een man die z'n gezin vermoord doet dit uit liefde?
Dan heb ik toch de link gemist van het feit dat je de nabestaanden opzadelt met zwaar verdriet en liefde

Kerstmuts
F10+2
Onderlinge B+3 [o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie