Zet je licht aan!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 07:36

Ibbel schreef:
Fietsers en wandelaars hebben geen idee dat ze onzichtbaar zijn in het donker. Zelf zien ze nl wel goed omdat ze zich met hun ogen volledig kunnen aanpassen aan de duisternis. In de auto gebeurt dat niet omdat je daar je ogen aanpast aan het licht van je koplampen. Zo lang een campagne dat niet goed uitlegt, zullen fietsers het niet begrijpen ("maar ik zie alles toch prima?")

Ruiters al evenmin. Als die lichtgevende dekens, hesjes en aanverwante zooi is volstrekt nutteloos omdat het te hoog zit.
Loopt er een zwart paard voor je op de weg, zie je alleen vier inniemini streepjes van de bandjes om de voeten van het paard. Doe je groot licht aan, loopt er opeens een reflecterende kerstboom voor je!

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 09:02

Tica_81 schreef:
Hier had ik afgelopen week een dame voor mijn auto fietsen 8)7 zonder licht, in het zwart gekleed, druk op dr telefoon tikken, met oortjes in.
Ze reed rechts voor mij en omdat ik me al afvroeg of dit een soort zelfmoordpoging ging worden was ik voorbereid toen ze zonder kijken of hand uitsteken linksaf sloeg, vlak voor me langs. Toen ik daarop heel hard toeterde keek ze me aan alsof ik iets geks deed.

Jammer dat ze dat niet voor Appeltje deed. Luchthoorntje komt wat harder binnen.... }>

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie