Zet je licht aan!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Leo

Re: Zet je licht aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 10:06

Absoluut mee eens, echt heel link. Behalve voor fietsers pleit ik ook voor voetgangersverlichting, mensen zijn vreselijk slecht zichtbaar. Zeker als het ook nog eens slecht weer is. Mensen zijn zich er echt niet van bewust. De verlichting voor de hond zijn super maar denk er als baasje ook aan voor jezelf.

Ik zag dat iemand Utrecht als voorbeeld noemde. Daar moest ik vorig jaar in de winter s avonds zijn, niƩt te doen := de fietsers zonder licht vliegen langs alle kanten voor je auto langs. Ik was blij zonder brokken in de garage te staan :+

'It's the Unknown we fear when we look up on death and darkness, nothing more'
- Albus Dumbledore -

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 07:39

rozebadeend schreef:
Wat mij betreft minstens zo gevaarlijk als fietsers/wandelaars zonder licht > auto's die zonder licht rijden. En dan in de schemer maar vooral ook overdag als het een beetje grijs weer is. Heb je dan een grijze auto die z'n licht niet aan heeft zie je die ook echt pas op het laatste moment (of net te laat).
Ik heb m'n licht in de auto altijd standaard aan, kan je het ook niet vergeten. Hoeveel moeite is dat?

Mee eens :j en vergeet hoogzomer, felle zon en dus donkere schaduw, (of juist laagstaande zon) niet waardoor je auto's zonder licht amper ziet..
Hier ook standaard autoverlichting aan.

'It's the Unknown we fear when we look up on death and darkness, nothing more'
- Albus Dumbledore -

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie