Mooie, "natuurlijke" nepwimpers?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Paris_

Mooie, "natuurlijke" nepwimpers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 14:33

Ja, "natuurlijk" als in: voor zover dat kan :+

Ik zit hier met een (prijzig! :') ) doosje nepwimpers van Queen Tirza (type Nila) maar oh god, wat een drama effect. Leuk voor een fout feestje, maar niet voor alledaags gebruik.
Op de foto's van de site leken ze veel korter. -O- Deze raken ongeveer bijna mijn wenkbrauwen aan, lol.

Vorige week heb ik mijn 3D/4D wimperextensions eraf laten halen (pff wat een kale snoet hahaha) dus voor dagjes weg en een keer een feestje leken nepwimpers me een prima oplossing!
Ik zoek gewoon 'korte' fluffy nepwimpers. -O- Wie kan me tippen voor een fijn merk ?

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 14:37

Esirene schreef:
Eventueel wimperextensions geen optie? Wel een flink stuk duurder maar ik wel een stuk 'echter' naar mijn idee

Die heb ik er vorige week af laten halen :D Werd me iets te duur en eerlijk gezegd was ik er wel klaar mee om elke 3 weken weer op die tafel te gaan liggen :=
Waren echt prachtige wimpers hoor, styliste had ook heel wat prijzen ermee gewonnen dus vandaar was de prijs ook niet niks. Ik kon er makkelijk 2x per maand luxe van uiteten, zeg maar. :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie