Mooie, "natuurlijke" nepwimpers?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:25

Hoe breng je dat in godsnaam aan? Met lijm op je ooglid plakken? Dat zit toch verschrikkelijk? Of voel je het niet?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Re: Mooie, "natuurlijke" nepwimpers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:29

Hoe kan magneet nou blijven zitten dan? Je ooglid is niet magnetisch toch?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 15:45

Kleurlenzen lijken me ook wel leuk! Maar voel je die niet zitten? En moeten die elke avond weer uit?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie