Mooie, "natuurlijke" nepwimpers?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:01

€ 1,82 16% Off | 3 paren/set 3D Valse Wimpers Rommelig Cross Dikke Natuurlijke Nep Wimpers Professionele Make-Up Tips Grootoogtonijn Lange Valse Wimpers
https://s.click.aliexpress.com/e/F8PAk5uM

Ik loop dagelijks met wimpers van deze verkoper op aliexpress. Altijd netjes binnen 3 weken binnen. En top kwaliteit *\o/*

kerstmuts

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 12:02

__Robijn__ schreef:
bestellen jullie ook de lijm bij alie ?

Nee dat niet ik gebruik de queen tarzi de witte variant en de watervaste zwarte lijn van duo.
Durf dat niet aan om dat van ali te halen zijn wel me ogen en wil daar wel veilige producten voor

kerstmuts

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 14:24

biggirl schreef:
Nee dat niet ik gebruik de queen tarzi de witte variant en de watervaste zwarte lijn van duo.
Durf dat niet aan om dat van ali te halen zijn wel me ogen en wil daar wel veilige producten voor

Citaat:
ja precies. Kun je dat halen bij de drogist die jij hebt? Of bestellen op internet?
Ben er niet zo in thuis... altijd extensions gehad maar nu al weer jaar zonder. En soms voor een feestje zijn neppers wel mooi

queen tarzi haal ik bij Ici Paris en duo bij Etos en Douglas ! even kijken wat je zelf fijn vind ene vindt queen tarzi fijner en de andere Duo ik vind ze beide even fijn !

kwam toevallig ook lijm tegen voor mensen met lenzen en gevoelige ogen die was ook redelijk fijn straks even thuis kijken welke dat was !

kerstmuts

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie