[SCH] Schilderen op nummer

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moislief

Re: Schilderen op nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:53

Leuk zeg! Heb er zelf geen ervaring mee maar lijkt me wel leuk om eens te gaan doen deze vakantie! Ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van dingen die bokkers al hebben gemaakt? Ook het werken met de krasfolie op de site bovenaan dit topic lijkt me leuk. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:13

Heeft er iemand hier misschien ervaring met schilderen op nummer van Royal Langnickel?

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:14

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 17:08

Leuk Aniekepiek! Heb je daar misschien een foto van? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet! :j

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:31

Nou jongens mijn paardjes zijn vanmiddag binnen gekomen *\o/* . Ben ook al een beetje begonnen en vind het er tot nu toe redelijk uit zien. Ik vind het jammer dat er wel een aantal onnatuurlijke kleuren in zitten (gedeeltelijk oranje paard en gedeeltelijk knalroze lucht). Maargoed, even afwachten. Ik houd jullie op de hoogte!

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:12

Zal morgen even kijken of ik een foto kan maken! :j

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:00

Voor de liefhebbers een foto van wat ik tot nu toe heb:

Afbeelding
Helaas vallen een aantal details wel een beetje weg door de foto, maar zo krijgen jullie in ieder geval een indruk :)

Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is! Het voorste paard moet nog gedeeltelijk paars worden en het middelste en achterste paard een gedeelte oranje.. zit te twijfelen of ik dat met andere kleuren op zal lossen, want vind het wel mooi als het er een beetje natuurlijk uit blijft zien. Wat zouden jullie doen?

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:41

De afbeelding op de voorkant van de doos is dezelfde als die ik al eerder in het topic plaatste (ergens op de eerste pagina volgens mij). Verder zit er geen voorbeeld bij. Als ik klaar ben, kan ik wel even een foto maken van het voorbeeld en mijn werk erbij ;)

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:54

Haha tsja. Die ik nu heb is ook van een goedkoper merk dan Schipper, dus misschien ligt het daaraan.. Fijn om te horen dat Schipper wel lijkt. Die wilde ik hierna eigenlijk gaan bestellen voor aan de muur, maar als die er ook niet op zou lijken, vindt ik het niet zoveel geld waard

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:00

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar foto's van mensen die een schipper aan het maken zijn/ hebben gemaakt! Misschien van Jeany of Aniekepiek?

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:16

Wauw, mooi zeg!! Hij lijkt wel echt heel erg goed inderdaad. Is het moeilijk om de lichte kleuren dekkend te krijgen?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie