Bokkers omgeving Haaren? (NB)

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

NienkeV1994

Re: Bokkers omgeving Haaren? (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:15

Leuk om te horen :D Ja, zeker qua buitenrijden is onze plek ideaal, we rijden zo het hek door het bos in!

Veel succes zondag Sanne, fijn dat jullie afgelopen week mooie punten hadden ondanks de spanning!

Zenith - Draver - 13 jaar - sinds augustus 2019 van mij
Volg ons op YouTube en op Instagram

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 11:06

Ja duinen is echt top! Zoon mooi gebied!

Ow Sanne. Ik had daar ook ingeschreven, toen gewijzigd naar zaterdag bij Bartels (selectoe kring Eindhoven) maar Anne is vanmorgen geweest. Zadel weer aangepast maar geen idee of het helemaal goed ligt. Kwiedo was zo over de flos... lastig te voelen. Beslis morgen avond definitief maar denk dat het niet gaat...
Wel fijn dat je nog goede punten had!
Grijs vind ik altijd erg mooi!

Wennedy (v Kennedy) Eindstand M1 +9
Empaier (v. Dayano) Eindstand M1 +8
Kwiedo (v. Furst Romancier) Debuut 12-10 M1+3

haike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 19:02

keeyzie schreef:
Wat heerlijk Nienke, ik volg jullie ook via Insta. Leuk om te lezen hoe jullie steeds weer een stapje verder maken! Het lijkt me ook een heel fijn plekje waar jullie staan.

Wat fijn is dat he Leonie! Hopelijk kun je snel weer zelf aan de slag.

Ik start zondag in Tilburg met Hugo. We hebben door het weer en vele werken niet veel kunnen oefenen. Hopelijk is hij niet te gestrest en kunnen we de proef veilig doorkomen ;-)
Mijn wedstrijd set geupdate met een nieuw (grijs) dekje, oornetje en een nieuwe frontriem.
ben zoooo benieuwd hoe het hem gaat staan.

We zijn vorige week nog gestart in Oirschot en hadden daar ondanks de spanning twee mooie winstpunten!

Goed bezig, gaat al goed zo in M2 of niet, al plannen daarna voor het Z1? Succes zondag, gelukkig is de bak daar altijd zwaar dus zal hij snel rustig zijn :+ Benieuwd naar jouw wedstrijdset!

Leonie dan nog even afwachten of gaat starten zaterdag, wel mooie accommodatie dan om te rijden.

En heerlijk Nienke, ga je vaak naar buiten?

Wij gaan weekend weg met de vriendengroep, hopelijk droog. Morgenochtend nog even lessen, zowel instructrice als ik ziek dus vandaag maar afgelast, hopelijk morgen beide fit.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 20:17

Ik probeer ieder weekend naar buiten te gaan, maar ben nog afhankelijk van stalgenoten momenteel. Doordeweeks heb ik er helaas geen tijd voor

keeyzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 07:51

Haike: Dat is voor die van mij inderdaad wel een voordeel haha. Het gaat inderdaad erg goed. Hoe meer oefeningen hoe sneller meneer zijn spanning kwijt raakt. De Z1 is altijd mijn droom geweest maar daarvoor moeten we nog wel even flink oefenen :D

Heel veel plezier dit weekend, altijd leuk zulke dingen! Het bleef redelijk goed weer dit weekend toch? Wel koud {:) hopelijk voel je je snel wat beter!

Leonie: Wat balen dat je niet goed kon voelen. Ik ga vandaag met een vriendin mee naar Bartels. Zelf ook getwijfeld maar rijd zelf liever twee proeven, moet het vaak van mijn tweede proef hebben ;)

haike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 09:16

Succes allemaal vandaag of morgen!

Keeyzie, als M2 zo goed gaat, moet z ook lukken! Mooi doel voor de zomer?

Heerlijk Nienke, rijd je doordeweeks dan gewoon op stal?

Ik weer opgeknapt, zitten nu met vriendengroep op center Parcs in Flevoland.
Volgende week zondag starten wij in Udenhout weer

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 09:25

Op dit moment rijd ik doordeweeks eigenlijk niet, de verlichting in onze buitenbak is niet heel goed, dus doordeweeks doen we nu vooral grondwerk.

Veel plezier bij Center Parcs!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 13:34

Haike al gesproken maar veel plezier alsnog dit weekend!

Nienke ik ga graag een keer mee hoor! Wel lastig als je doordeweeks niet echt vooruit kan.

Ja Sanne dat herken ik wel. Vroeger startte ik ook altijd 2 proeven maar tegenwoordig vaak 1 zodat ik me echt kan focussen. Succes vandaag! En die Z1 komt wel goed hoor.

Vrijdag met 6 man in de bak gereden dus dat was ook niet echt ideaal... Maar hij voelde op zich wel oke dus toch maar gegaan gister.
Dat was geen groot succes hahaha :') . Met losrijden was er een grote bruine nogal opgewonden en dat vond die van mij nogal spannend... En alle mensen bij de kant ook... Ik kreeg dus echt totaal geen ontspanning gevonden. Uiteindelijk in de ring wel maar net toen ik de A-C lijn reed kwam er 5 man door de deur achter de jury en die knalde deur volgas dicht. :evaw: paard. En vrijwel meteen daarna begon de prijs uitreiking dus alle mensen op de veranda moesten naar binnen... >;) en daarna volgde het applaus voor 5 verschillende mensen :+ De laatste was precies tijdens mijn afgroeten op G. :=
Kortom, het was een beetje te veel voor hem hahaha _O- .

We hadden nog 183 punten en een 7de plek.
Volgende week beter :Y)

keeyzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 18:01

Aiii dan had je wel alle pech tijdens je proef... nog hele nette punten! Ligt je zadel inmiddels weer goed?

Haike veel plezier daar!

Vandaag ging goed! Tijdens het inrijden bijna een gat in de bakrand getrapt maar daarna snel de ontspanning weer gevonden.

Eerste proef 184 punten
Tweede proef 190 punten met een gedeelde eerste plaats van de 14 ben dus echt weer trots op Hugo!

Afbeelding
Afbeelding

haike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 14:11

In ieder geval weer een hele ervaring rijker Leonie en toch weer winst!

Sanne gefeliciteerd, knap gedaan! Was ie met losrijden zo heet of boos dat bijna gat stampte?

Vervelend Nienke geen licht hebt om doordeweeks te kunnen trainen.

Wij lekker weekend we gehad en ook echt prachtig weer gehad. Helaas nu slechte weer hier echt begonnen en ook weer meteen druk voor werk

Behalve Leonie niemand dit weekend naar Udenhout of wel?

Anley4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 17:27

Iemand zin om aankomende zaterdag middag een ritje te maken?

Respect en vertrouwen zijn de sleutels tot vriendschap tussen jou en je paard

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:01

Ik heb deze zaterdag helaas al met iemand afgesproken :) Misschien een andere keer, als dat goed gaat? Wordt zaterdag de eerste keer met een paard dat hij niet kent

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 12:09

Ja ervaring was het wel haike :') .
Fijn dat je lekker weekendje weg hebt gehad. Idd met fijn weer!

Fijn Sanne! Mooie uitslag! Gefeliciteerd met je winst! *\o/*

Ik kan helaas niet Anley.

Zal wel goed komen hoor Nienke. Mits het andere paard geen mafkees is }>

keeyzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:17

Haike: Het weer was inderdaad prachtig, fijn te lezen dat je zo genoten hebt.
Hij is met het losrijden altijd was vlug en heet. Er kwam nu een paard op hem af waardoor hij nog meer spanning kreeg. Toen het paard voorbij was mepte hij opzij tegen de bakrand, ik denk om zijn spanning kwijt te kunnen. Daar schrok hij uiteraard nog meer van dus toen waren we even stuurloos :-p
Gelukkig was hij die spanning sneller kwijt dan normaal waardoor we uiteindelijk heerlijk hebben kunnen rijden.

Anley: Helaas zit die dag al vol!