Zo verliefd!

Moderators: Melissa0304, RianneH, Neonlight, Ymor, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Koekie73

Zo verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-20 08:37

Ik blijf zo verliefd op onze pony! Hij is nu een jaar bij ons en is met zijn 5 jaar best een boefje af en toe maar superlief en inmiddels heel braaf.
Mijn dochter van 14 rijdt hem. Zij heeft autisme en ik vind het zo knap hoe zij deze puber opvoedt en hem opleidt. Met begeleiding van een hele fijne dressuurinstructrice (en inmiddels ook een fijne springinstructrice gevonden) is hij inmiddels klaar om te starten, maar Corona he? Dus vermaken ze zich op stal, in het bos, op oefenspringen.

Ik ben zelf niet met paarden opgegroeid en toen mijn dochter op 10 jarige leeftijd begon op de manege vond ik ze zelfs eng 8-)
Maar omdat ik zag wat het deed met mijn dochter, hebben we (na een aantal maanden een pony te hebben geleasd) haar eerste pony gekocht. In de tussentijd ben ik ook gaan lessen en heb ik die 1e pony ook gereden.
Dat laat ik bij onze huidige puberpony nog even uit mijn hoofd *\o/*
Maar jemig, nooit gedacht dat ik zo gek zou zijn op een pony. Onze lieve clown is een zoon van Frodo's Boy (die inmiddels graag voor de kar loopt, dus dat willen we met onze doerak ook nog eens proberen)

Kijk, hoe knap; Equile's Matjo (gefokt door dh Niemeijer uit Foxwolde uit Equile's Maury)

Afbeelding

Afbeelding

(Foto's door Fotolavie Ineke)

En hij heeft een toepasselijk figuurtje geschoren gekregen :Y)

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie