Hulp nodig bij het zoeken naar kleding voor op het werk

Moderators: Polly, Ladybird, ynskek, Hanmar, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 23:02

Probeer eens een gewone broek i.p.v spijkerbroek. Bijvoorbeeld in een pasteltint, lichtbruin, zwart, wat jou staat.

Daarop een tuniek, die zijn er ook zonder knopen en net wat langer zodat ze de bips bedekken. Eventueel met een riem/centuur op de hoogte die bij jouw bouw past, zodat het netjes afkleed. Gewoon uitproberen.

Het grote voordeel is dat je met een heel klein hakje hieronder er al heel anders uitziet.
Nog even langs die kapper wat je zelf al aangeeft en klaar.

Ik kan je geen specifieke winkels noemen, daarvoor ben ik te lang weg uit NL.

Retiens la nuit... ;)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 23:03

Shaggy09 schreef:
Als je liever broeken blijft dragen kun je ook een beetje richting zoiets denken:
[ [url=m/eoWywL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kJ8Phn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niet extreem zakelijk maar wel een stuk vrouwelijker en toch wel wat serieuzer dan een T-shirtje.

Vooral deze bovenste foto is wat ik duidelijk probeer te maken.

Retiens la nuit... ;)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:31

lucifertje schreef:
Belachelijk dat je kledingstijl een reden is om je af te wijzen.

Dat is helemaal niet gezegd! Maar TS vind het een goed plan om zichzelf aan te pakken en anders te kleden. Ze heeft gelijk, kleding maken de man/vrouw.
En je presentatie is je visitekaartje.

Dus als ze wel en echt afgewezen zou zijn om haar kledingstijl is daar niets mis mee. Ieder bedrijf en functie heeft zijn eigen cultuur en daar moet de solicitant wel in passen. Als dat door de uitstraling niet gaat is het volslagen logisch dat de sollicitant afgewezen wordt.

Retiens la nuit... ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie