Scheiden, wat allemaal te regelen

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jes

Re: Scheiden, wat allemaal te regelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 08:52

Wat jammer...
Ik weet eigenlijk niet of ik hier al eerder gereageerd heb of enkel meegelezen.
Ik wil je man "voor over een tijdje" de tip geven om 100% eerlijk te zijn tegenover zijn dochter over zijn nieuwe vriendin (de omstandigheden maar ook sinds wanneer etc).
Ik was ietsje ouder dan jullie dochter toen mijn ouders uit elkaar gingen, mijn vader was niet eerlijk tegen mij over het hoe of wat met zijn nieuwe partner en dat heeft ervoor gezorgd dat mijn moeder mij af en toe dwong daarheen te gaan omdat ik ook contact met mijn vader moest hebben volgens haar (gezien mijn leeftijd was er niets over opgenomen in het echtscheidingsconvenant)
Pas 2,5 jaar later toen mijn vader een hartaanval had gehad en op de ic lag is er bij mij een knop omgegaan.
Inmiddels heel goed contact en ook met zijn nieuwe partner echt heel goed contact.

En verder, hoe moeilijk ook voor jou, praat nooit slecht over haar vader, ook niet als ze 25 is, dan is het nogsteeds pijnlijk en moeilijk.
(mijn moeder doet dat dus wel eens en het liefste ren ik dan weg. Ik sluit me dan dus af en inmiddels ben ik 33 maar kan daar nogsteeds niet tegen)

Verder heel veel sterkte voir jou en je dochter :(:) wat een klote situatie.

ღ 11/08/2013 V ღ ღ 27/01/2016 A ღ ღ 29/11/2017 R ღ
[HTT] [Volg] Eindelijk ons eigen huis, incl. verbouwing

Jes

Re: Scheiden, wat allemaal te regelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 15:10

TS :(:)
Hij had dus toch al een ander (mijn moeder en ik noemen de ander een badeend).....
Wat een laml*l :(:)

ღ 11/08/2013 V ღ ღ 27/01/2016 A ღ ღ 29/11/2017 R ღ
[HTT] [Volg] Eindelijk ons eigen huis, incl. verbouwing

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie