Spaarprogramma's, cashback en meer!

Moderators: Shanna, Princesj, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Hanmar, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Relaxed

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 13:30

Koopzegels idd, AH en Jumbo, maar die van AH hebben hoger rendement :j
Ook bij ING spaar je punten, hebben echt hele leuke kortingen op vanalles en nogwat :j Hoef je eigenlijk niks voor te doen, behalve een bankrekening daar hebben :+

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 13:31

Muntgeld is ook wel een goede, dat ligt nu altijd overal en nergens en op een bepaald moment verzamel ik het en ga ik er een keer boodschappen mee betalen. Maar beter om het idd in een grote spaarpot te gooien :+

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 13:35

bigone schreef:
Koopzegels van de Plus, 50% rendement. Vier euro sparen levert zes euro op. Kan geen spaarprogramma tegen op en fijn assortiment wat betreft biologisch.

Das echt veel! Helaas is die hier alleen in een paar dorpen verderop :+

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 18:09

Idd demolenhoek en dat sparen gaat ongemerkt, dus lekker makkelijk. Geen enorme bedragen natuurlijk, maar ja.

Vriendin werkt bij ah en komt vaak voor dat mensen voor bijvoorbeeld de vakantie de boekjes inleveren en toch een paar 100 euro meenemen.

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:56

Alwiene schreef:
Nikass schreef:
Ik vond bonus sparen bij de Ah echt geweldig. Helaas is dat toen afgeschaft. Koopzegels doe ik niet, drie euro krijgen nadat je 500 euro aan boodschappen hebt gedaan? nou nou t kan eraf denk ik dan -O-

Maar boodschappen doe je toch, en de rente is 4% dat is heel erg veel meer dan op de bank én het is niet eens op jaarbasis.

Precies :j

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 13:08

Ik ging ook ff kijken, zitten leuke acties tussen, je moet er alleen altijd net ff aan denken als je iets nodig hebt :+

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 12:13

ik vind het nogal verwend om te zeggen dat 84 euro de moeite niet is, prima dat dat voor jou niet geldt, maar voor sommigen is het lekker bij verdienen zonder er al teveel voor te hoeven doen. Precies waar dit topic voor bedoeld is..

Fohadie, Too good to go is hier in het topic meer genoemd, volgens mij iets van producten bij bepaalde winkels voor weinig :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie