iPhone 11 besteld, lege doos ontvangen

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suzanne F.

Re: iPhone 11 besteld, lege doos ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 09:57

Zo te zien is daar iets uitgehaald inderdaad. Wat vervelend zeg. Mijn Frans is niet goed genoeg hiervoor maar ik heb wel familie in Frankrijk dus als je er echt niet uitkomt dan kan ik hen vragen.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 06:40

Hier ooit een IPhone bij Coolblue besteld en geen problemen gehad. Die zat wel ook echt in een soort folie verpakt dus dat had altijd opgevallen als dat was opengemaakt als ik het had aangenomen.
Maar wat een ellende heb je dan zeg. En het komt dus vaker voor dat bezorgers de handen niet bij zich kunnen houden, schande eigenlijk.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie