Woningen vinden wát een drama.

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hutcherson

Re: Woningen vinden wát een drama.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 23:30

Oef jeetje, zijn die steden/dorpen zo duur? Ik vond onze huurprijs al fors aan de prijs maar als ik zie wat mensen bereid zijn om te betalen voor een woning met 2 slaapkamers en een balkonnetje... Dan valt alles mee.
Wij waren ruim 4 jaar geleden ook opzoek om te gaan samenwonen. Er waren toen ook weinig huurwoningen en we moesten wel binnen een maand weg zijn uit de oude woning (ivm sloop).
Toen hebben we 3 maanden een sta caravan gehuurd op een park. Super duur. Maar we hadden wel onderdak. We stonden beiden ingeschreven bij zo'n overkoepelend verhuurplatform van de woningcorporaties maar hier verdienden we teveel voor. Uiteindelijk zijn we via particulieren woningcorporaties bij onze huidige woning gekomen en konden we eigenlijk vrij simpel een bezichtiging plannen en gelijk alle documenten inleveren. En daarna hadden we het huis. Ik zat al te kijken of we goedkoper konden gaan wonen maar dat lijkt een fantasie. Kopen is nog geen optie.

Second star to the right, straight on till morning.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie