[HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Moderators: Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

__Sannne

Re: [HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 23:37

Zit nu kerstmuziek te luisteren en moest gelijk aan dit topic denken.

Helaas betekend kerst hier zomer.. En begrijp me niet verkeerd, ik hou van de zomer en nog meer van kerst, maar die twee samen klopt gewoon niet. -O- Kerst hoort voor mij koud te zijn, lekker binnen zitten met de verwarming aan en warme chocomelk. Niet op het strand aan de zuip en barbecuen. :))

Either way, ik hoop kerst 2017 wel in de winter te kunnen vieren (Europa of eventueel de US) maar helaas laat ons budget dat nu niet toe. Dus dan dit jaar maar goed ons appartement versieren, inclusief kerstboom, koekjes bakken etc. etc.

Ik heb er in ieder geval zin in *\o/*

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:18

Heel erg mooi Jolien! Hier staat, tot nu toe, alleen nog maar mijn kleine kerstboom die mijn moeder vanuit Nederland heeft opgestuurd.

Vandaag kerstkaartjes kopen en alvast even spieken voor cadeautjes voor mijn vriend!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 04:42

Ik schop dit topic weer even omhoog. Lekker een dagje vrij volop kerstmuziek aan en heerlijk op Tumblr naar kerstversiering etc. kijken. Kan er zo van genieten.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 23:49

Hier heeft de ikea hun kerstcollectie al staan. Ze hebben een neppe kerstboom die precies op een echte lijkt. Sowieso dat ik die ga halen.

Hier geen last van winterdip, nou is de kerst hier dan ook in de zomer :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 12:26

Niks aan hoor, kerst in de zomer. Wordt dit jaar alweer mijn 3de zomerkerst en kan er maar niet aan wennen. -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 15:20

Alwiene schreef:
Daarnet bij Tuinland Zwolle geweest voor de kerstshow. Aantal foto's gemaakt ook, vinden jullie t leuk als ik die straks plaats?

Jaaaaa *\o/*

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:25

Afbeelding
Afbeelding

Ik mocht vandaag bij mn ouders op de ramen tekenen. {:) <|-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 13:27

Ik teken mijn eigen decoratie op de ramen haha. Met van die witte krijtstiften. Erg leuk om te doen!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 11:03

Hier meer mensen die graag uitpakken met inpakken? Ik ga er dit jaar voor het eerst echt even meer moeite in steken. Eerste cadeautje gisteren ingepakt:
Afbeelding

Vond het best goed gelukt. Ben nog wel op zoek naar een effen rode inpakpapier, iemand tips? Ben al bij Blokker, Hema, en Xenos geweest maar helaas.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie