Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Goudlokje1

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:00

Spannend! En leuk om zo'n topic te starten! Mijn vriend (verloofde) en ik hebben elkaar op de trein ontmoet, als we naar school moesten. Ik pakte standaard de trein een uur vroeger om naar school te gaan zodat we samen konden zitten, hij pakte de trein altijd een uur later als de scholen weer afgelopen waren omdat we elkaar anders precies misliepen.. Ondertussen alweer 8 jaar samen en volgend jaar gaan we trouwen :D Ondertussen hebben we wel al 3 kinderen samen :)

Goudlokje1

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 23:10

Ik kom ook meepraten :) Vandaag weer een date gehad. Niet met iemand die ik pas net heb leren kennen, maar met mijn ex.. Alles bij elkaar toch weer erg gezellig en komende zondag spreken we weer af.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 11:37

Wiskey1 schreef:
Toch wel spannend lijkt me? Ondanks dat je elkaar al wel kent.

Ik heb ff 3 weken niet meegelezen ivm werk. Helaas gaat mn leuke collega ergens anders werken binnen hetzelfde bedrijf wel.

Heb binnenkort misschien wel een date, al gaat dat al een tijdje zo. Hij wil wel afspreken, maar er komt nooit een concreet iets ;)

Spannend blijft het, misschien dubbel.. Vooral omdat het dan al een keer is misgelopen en wij allebei echt een hele rotte tijd hebben gehad na de break-up..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie