Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:07

Ik ben een ramp in online daten. Op WhatsApp etc hou ik nooit hele gesprekken. Terwijl ik in het echt veel praat. Ik ontmoet ze dus ook liever in 'real life'. :) Plus als je ze zo in het wild ontmoet weet je ook direct hoe iemand is. Meestal val ik mensen die iets speciaals uitstralen. En dat zie je niet snel op foto's.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 08:52

_Dominique schreef:
Haha mag ik me komen melden?

Ik heb nog nooit een tinder/happn date ofzo gehad. Kwam paar dagen terug een oude crush tegen, ik was echt debiel verliefd op hem. Toen ik hem vroeg "wat is dit tussen ons?", zei hij dat ie bijna een relatie had met een andere chick. :x

Das 3,5 jaar geleden en zijn nu wel leuk aan de praat! Stom eigenlijk van mezelf maar goed. Van de week gaan we even bijkletsen dus ben benieuwd. _O-

Ik zit bijna in dezelfde situatie! Ik ben nu ook aan de praat met een oude crush van 7 jaar geleden. Daarna zijn we van school afgegaan en hebben we heel weinig contact gehouden. De laatste tijd vraagt hij me veel mee naar concerten maar ik kon nooit. En nu gaan we een dagje Efteling plannen! Hij is alleen een beetje een apart geval dus het is gewoon vriendschappelijk en dan zie ik wel waar het schip strand. :')

Neverland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 17:30

Ik heb nog nooit een wauw gevoel gehad na een eerste date. :=

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 09:12

Yvanka leuk! Gaan jullie wel een volgende date hebben? :)

Ik heb binnenkort afgesproken met iemand die ik wel zie zitten. Het woordje 'date' is niet gevallen dus denk eigenlijk niet dat het een date is. :( Maar verder spreek ik hem te weinig (1x in het jaar 5 minuten lang) om hem echt een vriend te noemen. Voor hetzelfde geld ziet hij dit wel vriendschappelijk.
Het wordt in ieder geval wel een leuk 'afspraakje' vanwege wat we gepland hebben dus ik ga er maar zonder verwachting in en ik zie wel wat er gebeurd. :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:40

Op zich kan ik zijn redenen wel begrijpen. Ik heb een relatie gehad met iemand die s morgens vroeg op stond en pas rond 21:00 s avonds thuis was, ook in het weekend. We hadden nooit tijd voor elkaar.

Dus als ik iemand date waarbij ik weet dat we eigenlijk geen tijd voor elkaar hebben vanwege verschillende werktijden dan zal ik ook doei zeggen.

Maar ja, ik neem aan dat hij dit wel wist voordat jullie elkaar zagen?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:43

listiglistje schreef:
Ik had eigenlijk een date gisteren, maar niets meer van mezelf laten horen :7

Ik werd gek van die vent...hele dagen appen, bellen, wilde alles van mij weten, mauwen over zijn kids....
Was er na 3/4 dagen al klaar mee :') ben ik nu slecht....
Ik denk dan.... we gingen maar een drankje doen, bewaar je vragen voor dan....krijg het spaansbenauwd als ze te hard van stapel lopen! O:)

Daarbij is mijn vorige hoofdstuk nog niet geheel afgesloten, mentaal en fysiek nog steeds niet (nog steeds wederzijds moeite met loslaten)

Ja eigenlijk wel. Je had toch wel netjes kunnen zeggen dat je er geen zin meer in had en dat je het hierbij wou laten. Iemand laten stikken op een date vind ik echt not done.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 20:33

Friends with benefits. :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 04:38

Is er iemand die ik een berichtje kan sturen? Ik moet iemands mening hebben die hem niet kent en ik wil niet alles nu al online gooien. :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:06

Laten we met zn alle inschrijven en dan gaan we de hele avond bij die bar hangen. _O-

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:15

lovelyfiefy schreef:
Het is een beetje stil hier :+
Hoe is het met iedereen?

Nog altijd hetzelfde. :') Loop nog altijd achter dezelfde aan. We hebben binnenkort weer afgesproken en ik hoop dat ik dan kan peilen over hoe hij over mij denkt. Maar pffff ik vind het zo lastig!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 08:18

Ik heb gisteren met carnaval een hele leuke jongen gezien achter de bar. Mijn vriendin heeft uiteindelijk zonder dat ik het wist zijn telefoonnummer gevraagd. :+ Nu had ie het wel gegeven maar het is een fout nummer. Mijn vriendin denkt dat het per ongeluk was aangezien hij helemaal naar de andere kant van de zaal is gelopen voor een pen te pakken en ook zijn volledige naam op het kaartje heeft geschreven. Maar ja, met een fout nummer kan je niks. Uiteindelijk met mijn zatte kop hem toegevoegd op Facebook en hij heeft me geaccepteerd. :D Alleen nu ben ik aan het twijfelen of ik een berichtje moet sturen. Hij is out of my league zeg maar. :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:58

lovelyfiefy schreef:
Gewoon een berichtje sturen met dat zijn telefoon nummer het niet doet.
Hij heeft je geaccepteerd op fb, als hij niks wilde van je dan had hij dat ook zeker niet gedaan ;)

Al niet meer nodig! Hij heeft me zelf al wat gestuurd op Facebook. Hij vroeg waar zijn appje bleef. :') En nu heeft hij mij het juiste gegeven en zijn we aan het kletsen op WhatsApp. :D

Jij veel pleZier op je date morgen!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:18

Ik heb denk ik 1 date in het hele jaar. _O- Ik word nooit aangesproken. Er heeft toevallig 1 jongen mijn telefoonnummer gevraagd dit weekend. Was ook voor het eerst. Wist niet wat me overkwam. :')

Ik zou niet zo veel druk leggen op het daten. Voor mij is het gewoon om te kijken of het klikt. :j

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:45

Vertel! Wat zijn jullie gaan doen?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:07

Ooohh wat leuk! :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:21

Ach dat gevoel heb ik nog steeds hoor! :') Hij blijkt ook nog eens super lief te zien! En dan zie ik al die leuke meiden die hij heeft op Facebook en dan denk ik: "wat moet hij met mij"

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 16:33

Ik wist wel dat het te mooi was om waar te zijn. Hij stuurt me nu net een berichtje dat hij met een ander meisje in zn kop zat waarvan hij dacht dat het vanuit haar kant over was maar dat blijkt dus niet zo... :( Doet me toch meer dan ik dacht. Ik zal hem maar netjes bedanken voor zijn eerlijkheid.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 15:36

Hoe is het hier met alle dates? *D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 14:10

Wat leuk dat het bij jullie allemaal zo goed gaat!! *\o/*

Bij mij is het hopeloos. Die ene barman van laatst die zocht weer contact op op snapchat. Dat contact werd steeds meer en ook weer heel flirterig en zo. Gisteravond nog een heel leuk gesprek gehad en eindigde met kusjes en welterusten. En vandaag keek ik en ben ik geblokt. :+ Ik snap echt niks van mannen!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:37

Vraag of hij een vriendin heeft of zo. En kijk dan of hij daarna interesse toont of jij een vriend hebt. Of heb je het hierover al gehad?

Ik heb een dilemma met mezelf. Ik wil graag iemand waarmee ik op leuke dates kan en zo maar wil geen relatie. :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:45

Nee want met een gewone vriend ga je ook niet romantisch doen lijkt me. :') Op Tinder kom ik ook alleen maar hele serieuze mensen tegen. Ik heb er nu wel eentje op WhatsApp die ik alleen had geliked omdat hij 2km van mij vandaan woonde maar ik had hem nog nooit gezien. En nu klikt het best wel goed! Alleen is het niet echt mijn type qua uiterlijk. Dilemma's. :+

Janine ik zou dan vragen op een grappige manier of hij je gemist heeft aangezien hij vroeg waar je was. :j

Edit: Oh je hebt het al gedaan! Goed zo! Ben benieuwd naar de reactie. :)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 18:51

25 minuten met de auto zou voor mij dichtbij zijn haha. :')

Bij mijn vorige relatie zat er 800km tussen ons.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 18:53

Janinevv schreef:
800? :+

Jep! Ik moest met het vliegtuig gaan. :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 18:59

Engeland. Met de auto ging ook wel maar dan was je vet lang onderweg. Ik weet wel dat ik never nooit meer een LAT relatie wil. Ik vond het vreselijk.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:05

Ik vond er niks romantisch aan. Je ziet elkaar niet. Je kan niet op leuke dates. Je hebt alleen contact op de telefoon. En dan zie je iedereen om je heen leuke dingen doen en jij kan niks doen met je vriend. Hij is er niet met je verjaardag, niet met familie uitjes, niet met kerst... Nee bedankt! Dat hoef ik echt geen tweede keer. :')