Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

prulletje

Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 14:45

Hallo allemaal! Niks voor mij eigenlijk om zo'n topic te openen :') . Maar aangezien ik de laatste tijd wat actiever ben wat dates betreft en daar zo nu en dan mijn hart weleens over wil luchten doe ik het toch maar :D. Misschien zijn er ook meer mensen die hun verhaal kwijt willen? Ik weet dat er al een tindertopic is maar ik date "offline", en daar is volgens mij nog niet echt een plekje voor. Dus kom maar door met de verhalen over flirts, flings, FWB's, ontluikende liefdes en fails!

Ik heb vanavond afgesproken met een vriend/flirt/FWB, hij komt eten en waarschijnlijk blijft hij voor het eerst slapen. Dat vind ik best wel een dingetje, meestal ga ik liever na zo'n avond in mijn eentje slapen :+ .

prulletje

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 15:15

Nou inderdaad! Ik voel me ook onwijs ongemakkelijk als vanaf begin af aan duidelijk is wat het doel van zo'n ontmoeting is. Liever spontaan iemand tegen komen waarmee het blijkt te klikken. Uitstraling en maniertjes zijn voor mij ook heel belangrijk.

Leuk verhaal, Goudlokje!

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 15:35

StormMilagro schreef:
Ik heb nu een beetje een oogje op een collega van me, ook niet heel handig :+

O, heel handig niet altijd, maar zeker niet onmogelijk. Merk je ook iets van interesse van zijn kant uit? :)

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 16:23

Lastig, StormMilagro! Heb ook nog nooit in zo'n situatie gezeten, bij mij is het meestal wel snel duidelijk. Misschien eens voorzichtig wat flirterige opmerkingen maken en kijken hoe hij daarop reageert?

Dat is ook bijzonder Savannah, na zo lang FWB een relatie aangaan. Leuk!

Wat een verhaal Listiglistje, leuk dat het zo goed klikt! En en muzikale man is nooit verkeerd :)

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-17 07:27

Ja, dat klinkt als een mislukte dat ;) .

Mijn FWB is net weg, was gezellig. Hij merkte ook wel dat het blijven slapen een dingetje voor me was, bood zelfs nog 's avonds laat aan toch naar huis te gaan, maar dat heb ik maar niet toegestaan :+ .
Beetje jammer wel dat hij een koortslip had trouwens.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-17 12:25

:') Ik nu dus ook. Maar lijkt me wel een uitgelezen kans om iets te proberen! Borreltje erbij, feestdagen voor de boeg, dan moet de stemming er in ieder geval wel in komen :j .

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-17 17:24

listiglistje schreef:
lovelyfiefy schreef:
Maar waar beginnen jullie?
je moet ergens beginnen namelijk voordat je 'offline' gaat daten. :P

Er zijn nog mensen die iemand tegen komen IRL ipv op datingssites :D

Daar is dit topic ook voor bedoeld (zie OP), Tinder en andere datingsites zijn al topics voor :P

Nee hoor, zo had ik het niet helemaal bedoeld :) . Wat mij betreft is iedereen hier welkom, offline daters en online daters. Het was meer dat ik met mijn offline dates niet helemaal thuis zou zijn in het tinder topic ;) .

Ik heb een redelijk brede vriendenkring, verschillende sociale activiteiten en ik organiseer ook regelmatig openbare activiteiten waardoor ik veel nieuwe mensen leer kennen. Dat maakt het offline daten een stuk makkelijker. Ik woon ook nog niet heel lang in deze stad, als ik meer mijn vaste kringetje had en minder vaak nieuwe mensen tegen zou komen zou het voor mij ook lastiger zijn, denk ik.

Horsiegek, wat een figuur! Ik zou me ook doodschamen ;)

Wat leuk en stoer dat je dat durfde vragen, Luca! Veel plezier met schaatsen, houd je maar lekker aan hem vast ;)

Sjibbolet, echt de eerste stap zetten heb ik nooit gedaan, maar volgens mij ben ik wel redelijk handig met flirten? Gaat in ieder geval redelijk vanzelf meestal. Anders misschien eens de stoute schoenen aantrekken en vragen wanneer hij je nou eens mee uit vraagt?
Laatst bijgewerkt door prulletje op 12-12-17 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-17 22:58

Scharrelen is ook leuk! En tinder, ik kan me daar gewoon niet comfortabel bij voelen. Ik heb wel een halfuur in mijn leven tinder gehad, gewoon om eens te kijken hoe dat nou was. Maar ik ben ook gewoon een te grote trut daarvoor, vanaf een foto vind ik niemand interessant :') . De enige persoon die ik in dat halve uur een like heb gegeven was een gast die in zijn profiel had staan dat hij open stond voor boekentips. Dus met hem was ik een match, en direct gezegd dat ik hem alleen wat boeken aan wilde raden. Na even daarover te hebben gekletst begon hij: 'Hey, maar wees eerlijk, je bent niet alleen hier vanwege de boeken, toch? <<) .'
Uhhh, ja wel dus :+ . En weg was meneer! Toen heb ik het maar weer verwijderd, niks voor mij.
Laatst bijgewerkt door prulletje op 12-12-17 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-17 09:58

Veel plezier allebei! :D Mijn FWB is vanaf morgen tot begin januari weg, dus die zal ik even niet zien. Verder is het hier rustig!

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-17 22:23

Wat leuk Soof14! Ik wil komend jaar ook een keer alleen op vakantie :)

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-17 00:37

Het zou me er ook zeker niet om gaan op zo'n reis iemand te ontmoeten, liever niet zelfs ;) . Veel meer om de ervaring :) .

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-17 19:13

Oh hemel LoesVDB, dan ben je meteen genezen van het idee van van spontane dingen doen op dat gebied hรจ? := Nu is het een mooi verhaal, maar ik kan me voorstellen dat het op dat moment niet om te lachen was...

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-17 22:35

Hmm, zou jammer zijn als hij een relatie heeft! Ach, is zijn ego ook weer een keer gestreeld, zal hij vast niet erg vinden. Wel een hele stoere actie van je! :D

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-17 22:15

En, heb je daar succes mee gehad? ;)

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-17 00:15

Jammer Yvanka! Maar goed, als ie al met een ander meisje aan het zoenen was... Liever eentje die vanaf het moment dat hij je ontmoet alleen nog maar oog voor jou heeft ;) .

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-17 15:45

Wat leuk! Misschien had hij gewoon wat alcohol nodig om los te komen?

Ook van deze kant fijne kerstdagen gewenst!

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-17 19:17

Leuk, Bambi! Wat gaan jullie doen?

Oudvel met neptieten, zei hij dat echt??!! Wat een misselijkmakende woordkeus. Waren jullie exclusief? Zo niet, dan kan ik me nog wel voorstellen dat hij dacht: niet geschoten is altijd mis. Maar klinkt als een gevalletje liever kwijt dan rijk.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 15:54

Leuk, Dominique! En dat reizen, even lastig maar als het echt goed zit lukt dat wel :)

Sjimbel, gewoon een moment zoeken om aan te geven hoe je erin staat, dat jij nog wat met tijd nodig hebt om erachter te komen of er meer in zit of niet. Niks mis mee, toch?

Lovelyfiefy, tenzij jullie gemeenschappelijke kennissen hebben lijkt het me dan lastig. Misschien gewoon de sprong wagen, dan hoor je het vanzelf wel?

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 21:00

Veel plezier Yvanka!

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 22:10

Wat leuk dat het zo lekker loopt, Dominique! Een pb'tje mag altijd :)

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 14:47

Klinkt goed (al was Keanu Reeves nooit mijn type :+ )! Ik heb even geen dates op het moment, heb andere dingen aan mijn hoofd.

Ik vind het vrijgezellenleven ook hartstikke leuk, weet ook niet zeker of ik er op dit moment iets aan zou willen veranderen. Maar een beetje gezelschap op zijn tijd is natuurlijk nooit mis ;) .

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 15:56

Sjimbel schreef:
EmptyWords schreef:
Mijn date stond de eerste keer onaangekondigd voor mn neus op stal...
[ [url=m/3Lb4Dy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kreeg ik opeens deze foto. Stond ik daar in mn joggingbroek en fleecetrui

Ohh, ik zou daar helemaal giebel van worden. Meteen een mooie discussie.

Mijn date van de afgelopen tijd, stond vorige week zaterdag opeens voor mijn neus op het werk. Ik moest een extra dag werken in de showroom en hij was in de buurt en kwam dus als verrassing binnenvallen... Iedereen vond het super lief, ik vond het uitermate vervelend hij gewoon zomaar binnen kwam vallen op mijn werk...

Oh, dat zou ik ook absoluut niet kunnen waarderen. Er zullen vast veel mensen zijn die dat geweldig vinden, maar dat soort "romantiek" is aan mij niet besteed.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-18 17:20

Lijkt me lastig! Maar je moet niets, behalve doen wat voor jou het beste voelt.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 22:13

Spannend, Maddox! Ken je hem goed?

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 22:47

Lastig, dat soort dingen. Maar app contact is al heel goed! Je mag natuurlijk altijd een pb'tje sturen als je wilt. :)