Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SavannahNx

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:45

Samen op school gekomen twee jaar geleden, in dezelfde klas, samen afgestudeerd, samen dezelfde opleiding in alweer dezelfde klas, 1,5 jaar fwb geweest en sinds april een relatie maar we houden het er maar gewoon op dat we al 2 jaar samen zijn deze december! <3

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:13

listiglistje schreef:
Hiervoor had ik wel een crush op een collega, dat was wel wederzijds, ook flirten hahaha
alleen had hij een vriendin en was het leeftijdsverschil veels te groot :P ik 43 en hij 25 (al lig ik nog steeds goed in de markt bij die doelgroep hahaha)

Idd gewoon flirten als de mogelijkheid zich voordoet :D

1,5 jaar FWB....waar gaat het naartoe is altijd spannend en wanneer hang je er een labeltje aan?
Ik ga daar meestal vanuit als hij je aan familie en vrienden voorstelt, de FB status veranderd en je mee op vakanties neemt etc. :+

Haha toch niet. Hij woont bij zijn opa en oma en die zijn nogal gelovig dus mij menemen naar hun ging niet dus moest ik mee naar zijn moeder want daar mocht het wel. Lastig als je geen eigen woonruimte hebt :+ Labeltje is gekomen toen die zag dat ik niet van hem was en ik dus ook met andere jongens praatte of omging, vond ie niet zo leuk omdat ie mij toch wel heel leuk vond.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie