Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
listiglistje schreef:Hiervoor had ik wel een crush op een collega, dat was wel wederzijds, ook flirten hahaha
alleen had hij een vriendin en was het leeftijdsverschil veels te grootik 43 en hij 25 (al lig ik nog steeds goed in de markt bij die doelgroep hahaha)
Idd gewoon flirten als de mogelijkheid zich voordoet![]()
1,5 jaar FWB....waar gaat het naartoe is altijd spannend en wanneer hang je er een labeltje aan?
Ik ga daar meestal vanuit als hij je aan familie en vrienden voorstelt, de FB status veranderd en je mee op vakanties neemt etc.
Gebruikers op dit forum: _Bonte_, _Caro_, _Mirjam, Amanda_T, amy495, anne12sheila, Appelmoose, Bloemetje75, BulletjeBeer, Cabelona, Cantheon, carina, Casca, Cheytjuh, Denise_Tink, Eefje_Sammy, enzino, Es_ther, Farome, Fenders, ferike96, fleur_yen, heidiLOVER, horzieloverr, IngridP, ingvdh, janneke_S, JitskeJeldau, kiertje22, Knudd, Liesje1611, Limoen, Lizziewizzie, Maanon_, Macyy, ManonGrr, Mariettjj, Marlissa92, Martje70, Melisssx, mellanion84, Merel___, MerelV, miek2012, mmajar, Murloc, Nientsje, noordje, Rebecca, Sabine, Sanet, Sannert, Schemerdier, Silly1972, SJP, Tatjanaa, wisja, xSabineW, Zoe_97 en 94 bezoekers