Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Silly1972

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:44

Ja dat is het hem ook, dat heeft tijd nodig en mensen willen het nauwelijks nog investeren.

Ik betrap mijzelf er ook op, dat wanneer6d reactie na een date wat lauw is (voor mijn gevoel) ik weer snel verder ga

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:48

Silly1972 schreef:
Ja dat is het hem ook, dat heeft tijd nodig en mensen willen het nauwelijks nog investeren.

Ik betrap mijzelf er ook op, dat wanneer6d reactie na een date wat lauw is (voor mijn gevoel) ik weer snel verder ga

Ik zit ergens nog wel met mn ex, die mis ik nog steeds.
Maar dit was de eerste waarbij ik t idee kreeg: oh dit is gezellig qua appen etc. En dan dit ineens, zonder reden, zonder uitleg etc.
Sta er inmiddels wel in: liefde bestaat niet meer voor mij, begin mezelf best zuut te vinden daarin. Nu al... ergens hoeft het niet meer. Maar ik voel.me absoluut niet gelukkig, voornamelijk daardoor. Heb telkens het idee dat het dan aan mij ligt, dat er iets aan mij is wat niet goed genoeg is etc. Hier praat ik al met iemand over, dus dat is het probleem niet.

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:51

Snap ik heel goed en heb dat zelf soms ook.
Maar is eigenlijk niet goed natuurlijk

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:10

Silly1972 schreef:
Snap ik heel goed en heb dat zelf soms ook.
Maar is eigenlijk niet goed natuurlijk

Klopt hoor. Heb het er met een vriend van me ook wel over, dat het eigenlijk niet goed is om er zo tegenaan te kijken.
Als ik nu naar films kijk en mensen verliefd zie worden denk ik al, ja dat kan dus niet. Zelfde met liedjes. En ergens maakt dat me nog wel verdrietiger ook, omdat ik het gewoon niet zie zitten wat dat betreft. Roep wel eens voor de grap dat de enige man die ik 100% vertrouw mn paard is

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:32

Ja is idd apart allemaal tegenwoordig
Dingen krijgen geen eens een eerlijke kans

Chasing Dreams ...
Zinti , My very own princess
Fanny, also a princess...
What a luck to have 2 of those Amazing girls
[*]2 wow dressuur zadels te koop [*]

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-19 03:07

O Wiskey, niet ontmoedigd raken hoor! Je komt hier op mij over als een heel leuk persoon. Liefde kan echt, maar soms moet je een hele rij smerige kikkers kussen voordat er een keer een prins tussen zit. Ik begrijp je wel, als ik alleen al dénk aan de keren dat ik hartezeer heb gehad krimp ik ineen en denk ik: hoe is het mogelijk dat ik me daar toch weer opnieuw voor open heb gesteld? Vreselijk vond ik dat en ik weet zeker dat ik het nog vreselijker zou vinden als mijn huidige relatie op een dag ophoudt. Maarja. Uiteindelijk ga je toch weer, weliswaar nooit meer zo onbevangen als de eerste keer. Fijn dat je iemand hebt om mee te praten :) .

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 07:13

Misschien moeten we niet te graag willen, whiskey.
In mijn geval gaat/ ging dat heel erg op laatste keer .
Te graag willen en stoot ze af .

Ik blijf er maar in geloven als t zo is bedoeld komt t wel

Chasing Dreams ...
Zinti , My very own princess
Fanny, also a princess...
What a luck to have 2 of those Amazing girls
[*]2 wow dressuur zadels te koop [*]

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 09:43

Zinzi_jewel schreef:

Ik geloof absoluut niet meer in de liefde, maar ergens wel behoefte eraan. En ik meld dat ook altijd gelijk, dan zie ik wel wie er over blijft. Waarschijnlijk niemand, dus zie mezelf best mn hele leven alleen blijven eerlijk gezegd

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:16

Liefde kan je gewoon niet afdwingen.
Ik ben 47 en heb nog steeds geen echte liefde gehad, maar ik weiger op te geven.
Waarom zou het voor mij niet bestemd zijn en voor anderen wel?
Ik doe er alleen wat langer over

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:46

Wiskey1 schreef:
Zinzi_jewel schreef:

Ik geloof absoluut niet meer in de liefde, maar ergens wel behoefte eraan. En ik meld dat ook altijd gelijk, dan zie ik wel wie er over blijft. Waarschijnlijk niemand, dus zie mezelf best mn hele leven alleen blijven eerlijk gezegd

Kom op, je bent pas 23. Je komt net om de hoek kijken in de grote (soms boze ja) mensen wereld. Laat een of enkele negatieve ervaring(en) je niet zo beïnvloeden zeg.
Daten is een opeenstapeling van mensen leren kennen, keuren, kijken of het bij je past en weer afwijzen tot je DE persoon gevonden hebt. Niks meer, niks minder.
Niet te moeilijk over doen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:52

Eens met goof. En als je meteen meldt dat je niet in de liefde gelooft zet je natuurlijk ook een bepaald beeld van jezelf neer waar je mensen onbewust kunt afschrikken. Positief ingestelde mensen trekken ook sneller iemand aan.

Diertjec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:54

Ik ben het ook eens met Goof.
Als er bij mij een gast zou aankomen met dat ie niet gelooft in de liefde, maar wel wilt daten, hoeft het van mij al niet meer :o

Al hoef ik me daar niet meer druk om te maken, ik ben weer terug bij mn oude liefde :=

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 11:41

Ben het eens met de andere. Waarom zou je met iemand willen daten die er zo negatief in staat? Laat je niet zo beïnvloeden door één man die je nog nieteens een keer hebt gezien.

Second to the right, and straight on till morning

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 11:44

Neverland schreef:
Ben het eens met de andere. Waarom zou je met iemand willen daten die er zo negatief in staat? Laat je niet zo beïnvloeden door één man die je nog nieteens een keer hebt gezien.

Oh dat is het lang niet alleen hoor, als dat toch eens zo was. Ik hoef ook niet zo nodig te daten, want ik zie het toch niet zitten. Ik zie ook teveel mensen om me heen die vreemdgaan etc. Ik heb daar echt geen zin in. Ik ben ook helemaal niet leuk en positief meer, in ieder geval niet hierover. De rest van mn leven is prima hoor

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Diertjec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 11:53

Maar waarom zou het jou gebeuren? Er zijn ook genoeg jongens/mannen op deze wereld die niet zo in elkaar steken. Die de liefde nog wel serieus nemen en voor 1 vrouw willen en zullen gaan :)

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 11:59

Ik herken het wel wat Wiskey1 aangeeft, ik zie ook genoeg om me heen gebeuren of relaties waarvan ik denk ga alsjeblieft uit elkaar daar wordt iedereen gelukkiger van. Ook online daten heb ik tot nu toe in de jaren nog niet echt geluk mee gehad en ook niet zoveel zin meer in.

Ik geloof zeker nog wel in de liefde alleen zit er een hoop rotzooi tussen en dat is wel eens teleurstellend.

Saluut M2+2
Be Fair M2+4

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 11:59

Maar je scheert nu alles over een kam...

Second to the right, and straight on till morning

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 13:12

Neverland schreef:

Dat is mijn ervaring en hoe ik het om mij heen zie gebeuren. Dat het anders kan, ja vast, maar dat zie ik niet nu. En er zijn mannen die trouw en eerlijk etc zijn, alleen die zitten al in een relatie en dat is voor mij een no go om achteraan te gaan, als ik daar al behoefte aan zou hebben.
Ik krijg het idee dat mannen wel met mij naar bed willen, maar verder iets serieus niet zien zitten, en dat is wat maakt dat ik het zo zie. Ja ik weet dat het anders kan en dat er genoeg rondlopen, alleen ik geloof er niet in dat ik die ooit tegen zal komen.
En nee, dat maakt het niet leuk om met mij te daten, dat klopt,

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 13:29

Heel herkenbaar, heb ik ook een hele tijd gehad, mannen vonden mij eigenlijk alleen interessant voor een avond maar niet voor iets serieus terwijl ik daar juist naar op zoek ben.

Nog niet heel lang geleden, dacht die is wel leuk, paar keer afgesproken, uiteindelijk verder gegaan en daarna deed die amper nog moeite. Alsof je alleen maar moeite moet doen totdat je in bed beland bent.. toen was ik er ook weer klaar mee.

Saluut M2+2
Be Fair M2+4

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 13:35

Ik heb mazzel gehad denk ik. Bij mij reageerde heus ook wel mannen die t wel zagen zitten voor een avondje, maar verder waren mijn dates toch wel serieus allemaal.
Met sommige ook nog wel contact en met mn huidige vriend ga ik samen wonen.

Everything happens for a reason.

Kindness MeadowSherlock BokoThor vd Rijsdrecht

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 13:42

Heerlijk toch? Lekker van genieten!

Saluut M2+2
Be Fair M2+4

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 15:27

FennaK schreef:
Heel herkenbaar, heb ik ook een hele tijd gehad, mannen vonden mij eigenlijk alleen interessant voor een avond maar niet voor iets serieus terwijl ik daar juist naar op zoek ben.

Nog niet heel lang geleden, dacht die is wel leuk, paar keer afgesproken, uiteindelijk verder gegaan en daarna deed die amper nog moeite. Alsof je alleen maar moeite moet doen totdat je in bed beland bent.. toen was ik er ook weer klaar mee.

Dat maak ik ook zeer vaak mee, de jacht is er af, nieuwsgierigheid bevredigd ofzo.
Geen idee, maar is best frustrerend.

Diertjec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 15:45

Wiskey1 schreef:
Neverland schreef:

Dat is mijn ervaring en hoe ik het om mij heen zie gebeuren. Dat het anders kan, ja vast, maar dat zie ik niet nu. En er zijn mannen die trouw en eerlijk etc zijn, alleen die zitten al in een relatie en dat is voor mij een no go om achteraan te gaan, als ik daar al behoefte aan zou hebben.
Ik krijg het idee dat mannen wel met mij naar bed willen, maar verder iets serieus niet zien zitten, en dat is wat maakt dat ik het zo zie. Ja ik weet dat het anders kan en dat er genoeg rondlopen, alleen ik geloof er niet in dat ik die ooit tegen zal komen.
En nee, dat maakt het niet leuk om met mij te daten, dat klopt,

Ik denk dat dat ook een beetje de Leeftijdscategorie is waar we invallen -O-
Ik heb het idee dat de meeste mensen zich tot hun 30e willen uitleven en daarna pas serieus willen zijn. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 17:06

Diertje, dat denk ik ook hoor, maar wees dan gelijk eerlijk.
Wat bij mij ook niet helpt is dat ik het niet zie zitten op kinderen op de wereld te zetten, terwijl de meeste mannen toch wel een kinderwens hebben

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 21:20

Nou het is nu wel echt aan hier :). Ik ben zo happy. Éindelijk dan toch een relatie en wat is dat genieten. Zo benieuwd naar wat de toekomst gaat brengen en nu gewoon genieten van deze tijd.