Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 08:05

Gewoon met zijn naam :D
Iedereen weet dat we wat hebben samen, alleen is het nooit tegen elkaar uitgesproken :)
Is gewoon zo gegroeid en ik heb nooit gevraagd wat zijn we nu of hebben we verkering ofzo.

Ik hoef geen label erop, daarnaast hadden we op het begin (1e jaar) een hele moeilijke start,
wellicht dat ik het daarom nooit gevraagd heb of druk erop wilde zetten.

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/*

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 08:13

Jullie waren in het begin toch ook FWB's? Zoiets?
Dan kan ik mij dat ook wel voorstellen dat het een beetje zo groeit.

Tinder doet weer raar, was vanochtend een aantal matches ineens kwijt, maar ook iemand waar ik de avond ervoor op de whatsapp nog contact mee had.
Blijkt dat Tinder hem er gewoon uitgegooid heeft en hij niet meer kan inloggen.
Hebben meerdere daar wel eens last van?
Komt ook wel eens voor dat ineens niemand meer antwoord en paar dagen later blijkt dan dat ze die berichten nooit gehad hebben.
Bloed irritant.

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 09:57

Haha "Hoi dit is mijn scharrel!" op 't kerstdiner. :j

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 10:15

is het echt zo dat wij vrouwen op tinder zitten voor een relatie of seks??

ik word moedeloos van het swipen... ik moet 100x naar links swipen, en dan komt er eindelijk eens iemand die me wel enigszins aanspreekt. ik begin zelf niet met praten, ik vind het voor een man grote pluspunten hebben als ze initiatief tonen. (dus dat is al de eerste test of iemand bij me past hahahah).

Dan begint er iemand te praten... en dan krijg je onzin van: 'ik ben komend weekend alleen thuis, heb je tijd'? excuse me.....??? of de vraag: wat doe je eigenlijk op tinder? voor serieuze zaken of seks? als ik dan reageer dat ik graag wat wil daten en dan wel zie waar ik naar opzoek ben dan haken ze af. zo raar allemaal..... :?

YouTube: https://youtu.be/ItUOZSJ5Trc
insta: blackbeautyzaphir

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 10:33

Tinder is gewoon een raar medium, wat ik hierboven ook al zei, wil ook nog wel eens aan Tinder zelf liggen dat ze afhaken.
En ja je moet je door de wierdo's heen worstelen, maar ik heb wel hele leuke dates gehad.
Als ik iemand echt interessant vind begin ik rustig zelf met praten.
Als ik twijfel dan wacht ik af tot die persoon begint ;)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 10:58

Ach er zitten ook echt wel leuke mannen op Tinder, maar niemand is perfect ;) dat weet ik inmiddels wel...

mijn 1e Tinderdate en match ooit, daar ben ik nu mee samen ja (was eerst FWB door omstandigheden
en we waren niet exclusief, toen zag ik andere mannen :o hij geen andere vrouwen).
Maar vanuit de friendzone na de zomer weer opgebloeid en nu dus exclusief en een setje :+: gaat echt goed!

Mijn 2e Tinderdate was ook erg leuk, en hij vondt het erg dat ik ermee stopte. (Om bovenstaande reden)
We zijn nu nog steeds goed bevriend. Tja die was niet op zoek naar wat serieus, maar als het de ware was, sloot hij een relatie niet uit.

Kortom beide erg leuk en lief, dus er is nog hoop :D gewoon zelf duidelijk aangeven wat je
zoekt/wil en een ander daar niet op afrekenen als ze iets casuals zoeken.
Beetje het kaf van het koren scheiden zeg maar....

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/*

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 11:02

Helemaal mee eens.
Mijn 1e tinderdate ben ik nog steeds mee bevriend en is ook mijn FWB (al heb ik hem nu 2 maanden niet gezien) maar die trekt het geestelijk gewoon niet om een relatie aan te gaan, maar we hebben we een zwak vor elkaar.
Al zie ik ander mannen en hij andere vrouwen (met het verschil dat ik een relatie niet uit de weg gaat en hij wel).

En inderdaad, wat LL zegt, je moet echt het kaf van het koren scheiden en dat is soms best lastig en frustrerend.
Maar hier kom ik tenminste wel aan dates (ik ga niet uit en kom ze in de supermarkt ook niet tegen haha)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 11:09

Je hebt inderdaad genoeg rare er tussen zitten, ik ken mijn huidige vriend straks alweer een jaar en via tinder :D allebei super gek op elkaar. Ik nam wel het initiatief met begin praten maar hij voor het vragen van een date.

Daarvoor ook gezellige dates gehad met andere jongen van tinder.

En ik vroeg ook altijd naar intenties van waarom iemand op tinder zat, ik zat er op voor iets serieus dus net zo fijn als de ander dat ook wilt :)

[o]

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 11:10

precies dat

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 11:13

En persoonlijk zou ik zelf ook niet veel inatief tonen naar iemand toe die zegt : ik wil wat daten en dan zien we wel.

Dat kan totaal verschillende kanten op gaan kan dus wel begrijpen dat sommige dat lastig vinden en liever duidelijkheid willen.

[o]

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 11:22

Leuk Peelie, Listiglistje en Janine!!

Hier ook bijna alleen positieve tinderervaringen, leuke mensen leren kennen via Tinder, dates gehad die potentieel (in welke zin dan ook, relatie/scharrel/fwb/vriendschappelijk) niet succesvol waren maar het altijd wel gezellig gehad :)

Ook wel bijzondere mensen en gesprekken tegengekomen op Tinder, vind Tinder juist daarom ook wel mooi vermaak.

Ik kwam vorige week in de sportschool iemand tegen waar ik een tijdje terug een match mee was en met wie ik toen een tijdje heb gepraat, dat was wel grappig. Hij begon heel voorzichtig: 'Jij bent toch dat meisje van Tinder?' :+ Wel leuk even mee gepraat. Herkennen jullie weleens mensen waarmee je op Tinder een match bent?

You can catch a lot of flies with honey, but you can catch more honeys being fly

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 11:29

Fem schreef:
Elodie schreef:
Leuk! Degene met wie je een match was op de speeddate avond Fem? :D

Ik was toevallig een dag daarvoor via dezelfde organisatie op speeddate geweest, ook in Utrecht. Dat was een lesbische speeddate avond. Was echt 1 groot kippenhok en ik heb zoveel mensen gesproken dat ik achteraf van de meesten niet meer wist welke naam bij welke persoon hoorde. :') Je hebt op zo'n avond dubbel zoveel gesprekjes als een speeddate avond met zowel mannen als vrouwen natuurlijk.

Afgelopen week heb ik afgesproken met iemand die ik daar heb gesproken en dat was erg leuk, volgende week hebben we weer afgesproken :)

Wat superleuk Elodie.
Ja, ik vond het ook een groot kippenhok en was aan het einde van de avond dan ook zwaar verzadigd van de (leuke) gesprekken. Op een gegeven moment merkte ik gewoon dat ik doodmoe was. hahaha.. :')

Nee, mijn date is niet via de speeddate, daar heb ik gewoon helemaal niets meer van gehoord.
Maar dat is niet erg, anders had ik mijn huidige date misschien niet ontmoet.

Mijn huidige date kan ik via Instagram. We volgende elkaar al iets van 2 jaar op basis van elkaars fotografie. Eerst bleef het op meestal bij een reactie of een like op elkaars foto's, maar nu raakte we echt in gesprek.

Oh wat leuk! Grappig dat jullie elkaar al zo lang volgen. :D

Mijn date was afgelopen week weer leuk!

You can catch a lot of flies with honey, but you can catch more honeys being fly

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 13:16

Haha bij mij heeft het wel echt aan het medium gelegen dat ik uiteindelijk ben afgehaakt. Ik ben puur een meelezer hier dus sindsdien. :=

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 01:34

@Elodie ik denk daar ook altijd aan, wat nu als ik een match tegenkom.. haha nog nooit gebeurd! Maar als ik er niet mee heb gepraat denk ik niet dat ik m zou herkennen :=

Over initiatief nemen, als ik echt iemand interessant vind dan start ik de conversatie, dat appreciëren ze enorm :')
Waarom zouden mannen initiatief moeten nemen?

Heb ook alleen nog maar leuke mensen ontmoet, mijn gevoel zit meestal wel goed.
Afgelopen twee dagen weer met Chris afgesproken, geen idee waar het naartoe gaat.. maar ik ben enorm blij dat we elkaar gevonden hebben in deze rare tijd ons mijn leven. (hij is juist naar hier verhuisd voor zijn job en ik ben juist geëmigreerd)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 07:26

Elodie schreef:
Fem schreef:

Wat superleuk Elodie.
Ja, ik vond het ook een groot kippenhok en was aan het einde van de avond dan ook zwaar verzadigd van de (leuke) gesprekken. Op een gegeven moment merkte ik gewoon dat ik doodmoe was. hahaha.. :')

Nee, mijn date is niet via de speeddate, daar heb ik gewoon helemaal niets meer van gehoord.
Maar dat is niet erg, anders had ik mijn huidige date misschien niet ontmoet.

Mijn huidige date kan ik via Instagram. We volgende elkaar al iets van 2 jaar op basis van elkaars fotografie. Eerst bleef het op meestal bij een reactie of een like op elkaars foto's, maar nu raakte we echt in gesprek.

Oh wat leuk! Grappig dat jullie elkaar al zo lang volgen. :D

Mijn date was afgelopen week weer leuk!

Wat leuk om te horen Elodie! <3

Nou, die Instagram-date lijkt een beetje dood te bloeden. Heb hem nu gevraagd of hij nog een keer zou willen afspreken/elkaar zou willen zien. Dat heb ik gisteravond gevraagd, maar nog geen reactie op gehad.
Mijn gevoel zegt dat hij mij gaat 'afwijzen'. Maarja, ik was nergens naar op zoek, dus als dit op niets uitloopt dan ga ik zeker nog een tijdje ff niet daten.

* Femke Linders Fotografie * *Facebook* & *Website*
Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 07:36

Mannen doen niet aan afwijzen, die laten gewoon niks meer horen :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 08:53

OF ze zeggen dat ze eerst nog met een ander uit willen om dat te proberen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 08:59

Ik kreeg zowaar een hele nette afwijzing van een potentiële date.
Hij was een oude vriendin tegengekomen op een verjaardag, bleek dat ze elkaar toch leuker vinden dan gedacht en dat wil hij graag gaan ontdekken.
Ik stond helemaal verbaasd.
Vond het netjes en leuk voor hem.

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 09:04

Dat is netjes idd :j

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 09:45

Haha ja soms echt verbaasd.
Maar kun je nagaan dat je verbaasd bent over iets wat eigenlijk gewoon standaard zou moeten zijn.
Het stukje respect naar een ander toe

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:13

Ja precies en het is alleen maar mooi voor die man, dus waarom ze soms zo moeilijk doen?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 12:20

Ja precies snap ik ook niet.
Maar ja wat doe je eraan.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:30

Is de tinder what's app groep nog actief? Ik zou er graag terug in gegooid worden nu ik terug mee kan tinderen. :o

Everything will be alright.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:34

Luca03 schreef:
Is de tinder what's app groep nog actief? Ik zou er graag terug in gegooid worden nu ik terug mee kan tinderen. :o

Aah balen zeg!! -O-

Ik heb volgende week woensdag weer een (eerste) date. :=

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:54

Luca03 schreef:

Zeker!