Zie jij ook geesten?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 18:57

Ik droom idd ook vaak dingen die dan weken later gebeuren. Heel apart, wel cool vind ik zelf. Beetje toekomst voorspellen :D. Zijn vaak ook maar hele domme dingen, zoals bepaalde beelden uit een tv programma. Of mijn lector die iets zegt in een les.
Ik heb mijzelf altijd gezegd dat ik zo'n dingen verzin maar weet diep binnenin dat dit niet zo is.

Maar vroeger als ik langer dan een dag bij m'n vriend was dan begon ik m'n kat ook te zien. Zo in een ooghoek iets zien rond lopen, maar hij had geen huisdieren.

Ben zelf wel heel bang van geesten, ik geloof er wel degelijk in maar probeer mijzelf ervan te overtuigen dat ze niet bestaan uit schrik.

Voor de non-believers heb ik mss wel een leuk filmpje.

Edit: Oh en! In het huis waar mijn grootouders hebben gewoond en mijn vader en zijn broers en zussen zijn opgegroeid hing aan het eind van de gang waar de slaapkamers waren een heel donkere energie. Echt heel duister, ik ben er als kind altijd heel erg bang geweest. Durfde ook nooit goed in die richting kijken want was bang dat ik iets ging zien dat mijn gevoel ging bevestigen.
Ik heb het daar toevallig met m'n neef en nicht over gehad onlangs en zij hadden dat ook.
Er is ook ooit eens iemand overleden maar dat was aan de andere kant van het huis.

Everything will be alright.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:14

Ik heb twee jaar in een boerderij gewoond waar het zou spoken; is een jongeman bruut vermoord, een tragische geschiedenis.
Nooit iets gemerkt in al die tijd, en de verschillende huisdieren ( kat en honden) gedroegen zich ook normaal.
Maar we staan er wellicht niet genoeg voor open ;)

Seven

Re: Zie jij ook geesten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:20

Ik vind jou nuchterheid dus echt heerlijk kuggur :D

Naambordjes, portretten en meer
Geschilderd met aquarel, olieverf of gebrand met pyrografie
https://mjsartonwood.weebly.com/#

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:25

Ik geloof er niet in en wil er ook helemaal niet in geloven, want het idee dat er geesten zouden rondhangen vind ik maar scary oliebol.
Maar toen ging ik verhuizen naar mijn huidige huis en zag ik ineens met enige regelmaat een oude vrouw door mijn huis lopen. Bijna altijd in mijn slaapkamer. Ik weet het ook aan brainfucks, een glaasje wijn teveel, oververmoeid of weet ik veel, totdat een ander (met wie ik hier nooit over had gesproken) haar ook zag lopen. Verklaren kan ik het dus niet, ik heb maar geaccepteerd dat ze er is.
Althans, was. Ik heb haar inmiddels al enkele jaren niet meer gezien.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-19 21:05

Zo in mn eentje door een kasteel heen lijkt me eerlijk gezegd niks := Ben niet snel bang ofzo, maar iets houdt mij tegen :')

Verder lijkt het me ook heel apart om echt een persoon te kunnen zien ipv een schim/vlek oid..

The secret of happiness, you see, is not found in seeking more, but in developing the capacity to enjoy less.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 22:32

Ik geloofde er nooit zo in, geesten of iets. Maar ik ben daar wel op teruggekomen toen mijn oma overleed. Zij lag op sterven en ik reed met mijn scooter vanuit het werk naar huis. Ineens om een uur of 18:30 overviel mij een enorm verdrietig gevoel waardoor ik aan de kant van de weg ben gaan staan en eerst even tot rust moest komen. Ik keek op mijn telefoon en geen meldingen en ben toen verder gereden. 15 min later was ik thuis en keek op mijn telefoon, appjes en telefoon gemist. Oma was om 18:33 overleden.

Met haar had ik een afspraak dat ze als ze overleed, soms bij me zou spoken :')
Nou, ik geloof wel dat ze dat heeft gedaan. Veel lichten knipperen en ook waar anderen bij waren. Thuis maar ook op locaties van mijn werk, heel vreemd vond ik het wel.

En, ook zo apart. Toen mijn oma nog leefde zat ik een programma te kijken, beetje zweverig wel, dat bepaalde een grote moedervlek een teken kon zijn dat een overleden iemand bij de geboorte van een kind het kind eerst heeft vastgehouden. Ik vond het zo apart dat iemand dat kon geloven en had het erover met mijn oma. Zij geloofde er wel in en vond het iets moois; ‘Maar als het maar niet in het gezicht is want dat is zielig!’

Nou je kunt nagaan wat mijn dochter op haar been heeft :+ 4,5 jaar na het overlijden van oma is ze geboren met een grote moedervlek op haar been. Het zal wel toeval zijn, maar ik vind het wel een leuk iets om aan mijn oma terug te denken

Rex & Jazz

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 22:56

Pepperrr schreef:
Zo in mn eentje door een kasteel heen lijkt me eerlijk gezegd niks := Ben niet snel bang ofzo, maar iets houdt mij tegen :')

Verder lijkt het me ook heel apart om echt een persoon te kunnen zien ipv een schim/vlek oid..

Haha, mijn nieuwsgierige aard en liefde voor historie, waaronder ook oude gebouwen, is zoveel groter dan mijn weerstand om het niet te doen :P

Ik ben blij dat ik het gedaan heb en zou het zo weer doen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 00:10

Ik weet niet wat er is na de dood. Ik heb zelf nooit iets gezien dat er niet hoort te zijn. Mijn moeder was overtuigd dat ee niets was na de dood. Ik heb iig voor de zekerheid voor mn moeders overlijden haar gezegd dat mocht er íets zijn na de dood dat ze absoluut niet bij mij mocht komen spoken :+

[LZP] Getrouwd dankzij bokt
''Pak m'n hand maar''
spelvouten worten mede mogeluk gemaakt door mein moobiel :) excuses voor het ongemak
[BB-HK] [VOLG] konijnenparadijs in de maak!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 00:21

Niet alles gelezen, ga ik zo doen.

Ik geloof er wel en niet in... Dat zien van flarden, het idee hebben dat je je oude huisdier ziet lopen.. Ik heb het gehad met een kat van een stal waar ik op een nare manier ben weggegaan. Ik heb de eerste weken dat ik daar weg was echt het gevoel gehad dat ik haar zag lopen. Over straat, in de struiken, etc... Die kat was alleen dus niet overleden...

Aan de andere kant: toen de hond van mijn ouders was overleden had ik wel het gevoel dat hij die avond tegen me aan lag. Had nog nooit zoiets gevoeld. Had ook nog nooit zo'n band met een hond gehad, die kwam altijd helemaal bij mij in mijn nek liggen slapen...

Of het geesten zijn? Ik denk zelf van niet. Heb meer het gevoel dat het een soort hersenspinsel (in positieve zin) is in je hoofd om het te verwerken.

Alana. ♡

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 00:58

Op mijn 16de had ik mijn eerste ervaring met een geest. Heb er, tot voor kort, nooit met iemand over gepraat omdat ik mezelf voor gek verklaarde. We hadden toen van school een feestje op schoolreis in Londen en het was bijna afgelopen. We stonden allemaal arm in arm in een rij nog een beetje te dansen/gek te doen en ik was de laatste in de rij...dacht ik. Ineens werd er heel hard aan mijn arm getrokken. Ik trek terug, word los gelaten, 2 tellen later weer vastgepakt en weer weg getrokken. Mijn verbazing was groot toen ik helemaal niemand naast me zag toen ik de 2de keer dat ik weg werd getrokken toch maar eens opzij keek om er achter te komen wie er zo idioot deed. Op het moment dat ik keek voelde ik nog wel de druk op mijn arm. Door mijn schrikreactie werd ik los gelaten.
Jaren later word ik wakker uit een hele nare droom en ik word gillend wakker. Terwijl ik wakker werd zette ik het meteen weer op een gillen, er stond iemand met gespreide armen boven mijn bed. Door mijn gegil is die persoon snel verdwenen maar ik ging liggen wachten tot ik wakker zou worden uit die nachtmerrie. Tot ruim 2 uur later mijn wekker ging en ik toch tot de conclusie kwam dat ik al wakker was. Sinds iets meer dan een half jaar kan ik geesten dan wel niet zien, maar wel voelen. Dan is het 35 graden boven 0 en voel ik ineens iets kouds langs me heen gaan. Dan kan ik echt duidelijk een afscheiding voelen tussen warme lucht en hele koude energie. Mijn vriendin voelt dit al jaren en heeft me uitgelegd wat het was toen ik dit voor het eerst voelde. Ik vind het niet erg. Van mij zijn ze welkom.

Ik ben een beetje zot van mijn Od <3

De liefste en stoerste zus ter wereld? Die heb ik 8-)

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 01:05

Ik vergeet nooit weer dat mijn toenmalige vriend opeens snachts ontzettend moest huilen. Helemaal overstuur. Hij had zelf geen idee waar het van kwam en was normaal helemaal geen huilebalk. Later bleek ook dat zijn opa die nacht was overleden.

Mareja van Steenbergen Elite, Sport | v. Adidas | Z1+14
Waylon van 't Veen v. Liz. Wales
IG: @dutchhaflingers

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 07:47

Seven schreef:
Was inderdaad ook erg spannend en op bepaalde momenten ook echt eng, maar ik had altijd een flinke hond liggen die het dus ook hoorde en vaak gromde maar alsnog waren de rammen op de deur soms zo hard dat ik dacht dat het glas er uit zou komen.

Tot nu toe nooit meer iets zoals dat gehad.

Dat is ook apart Elisa
Heb je vaker van die dejavu momenten. Die heb ik namelijk wel heel vaak, dat ik iets al eerder gezien heb in een droom.

@pepper
Heb al vaak gedacht dat ik zulke dingen inderdaad in een boek zal moeten verwerken, maar ben niet de beste schrijver.

Ja, ik krijg wel vaker bepaalde info door in m'n dromen. Soms dejavu maar soms ook voorspellend etc. Helaas heb ik er geen enkele invloed op. :D

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 07:50

Inoterry schreef:
Op mijn 16de had ik mijn eerste ervaring met een geest. Heb er, tot voor kort, nooit met iemand over gepraat omdat ik mezelf voor gek verklaarde. We hadden toen van school een feestje op schoolreis in Londen en het was bijna afgelopen. We stonden allemaal arm in arm in een rij nog een beetje te dansen/gek te doen en ik was de laatste in de rij...dacht ik. Ineens werd er heel hard aan mijn arm getrokken. Ik trek terug, word los gelaten, 2 tellen later weer vastgepakt en weer weg getrokken. Mijn verbazing was groot toen ik helemaal niemand naast me zag toen ik de 2de keer dat ik weg werd getrokken toch maar eens opzij keek om er achter te komen wie er zo idioot deed. Op het moment dat ik keek voelde ik nog wel de druk op mijn arm. Door mijn schrikreactie werd ik los gelaten.
Jaren later word ik wakker uit een hele nare droom en ik word gillend wakker. Terwijl ik wakker werd zette ik het meteen weer op een gillen, er stond iemand met gespreide armen boven mijn bed. Door mijn gegil is die persoon snel verdwenen maar ik ging liggen wachten tot ik wakker zou worden uit die nachtmerrie. Tot ruim 2 uur later mijn wekker ging en ik toch tot de conclusie kwam dat ik al wakker was. Sinds iets meer dan een half jaar kan ik geesten dan wel niet zien, maar wel voelen. Dan is het 35 graden boven 0 en voel ik ineens iets kouds langs me heen gaan. Dan kan ik echt duidelijk een afscheiding voelen tussen warme lucht en hele koude energie. Mijn vriendin voelt dit al jaren en heeft me uitgelegd wat het was toen ik dit voor het eerst voelde. Ik vind het niet erg. Van mij zijn ze welkom.

Was dat geen slaapverlamming?

Leonie: dat komt vaak voorbij in dit topic wbt overlijden, vind het heel apart.

Heidy_wilco: dat is ook een aparte ervaring zeg. Ik ben vaak in kasteel Doorwerth geweest maar heb er nooit iets gemerkt. Al weet ik wel dat dat kranten artikel van de ghosthunter er hangt.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-19 08:12

Ik had trouwens ook zoiets vorige week. Onze hond Stella hebben we een lange tijd geleden aan mijn moeders oom gegeven omdat het niet zo goed ging bij ons in huis. Denk dat dat nu zo'n 8/9 jaar geleden is.

Vorige week plopte random de naam Stella in mijn hoofd op. Steeds weer, op de meest random momenten. Ik heb zelf eigenlijk geen contact met die oom, wel bevriend op facebook maar we praten nooit. Stella zelf ook nooit meer gezien, en eigenlijk miste ik haar niet echt ofzo. Dus vond het heel gek. Het was de hele dag Stella Stella Stella in mijn hoofd.

Na 2 dagen begon ik me dus wel af te vragen hoe het met Stella zou zijn. Ik open Facebook om een berichtje naar die oom re sturen en op dat moment staat er op de startpagina een post dat Stella afgelopen dagen ineens heel ziek was geworden. En die dag hadden ze haar laten gaan...

Zo apart..

The secret of happiness, you see, is not found in seeking more, but in developing the capacity to enjoy less.

Bodiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 08:32

Kuggur schreef:
Ik heb twee jaar in een boerderij gewoond waar het zou spoken; is een jongeman bruut vermoord, een tragische geschiedenis.
Nooit iets gemerkt in al die tijd, en de verschillende huisdieren ( kat en honden) gedroegen zich ook normaal.
Maar we staan er wellicht niet genoeg voor open ;)

Het is ook allemaal te verklaren hoor.

Ik heb bijvoorbeeld regelmatig last van slaapverlamming. Sommige mensen denken dan dat ze Jezus hebben gezien. Ik weet dat het slaapverlamming is.

Zeker als je n bepaalde dingen gelooft kunnen je hersenen je heel veel zaken laten waarnemen die er helemaal niet zijn.

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 08:40

"Opinions are like assholes, everybody has one" - Mark Sheehan

Abe <3

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 08:50

Ik geloof ook zeker dat het meeste te verklaren is
Die heb ik ook echt gezocht bij mijn geval maar heb niets kunnen vinden, maar misschien kun jij het wel verklaren bodiwi

Naambordjes, portretten en meer
Geschilderd met aquarel, olieverf of gebrand met pyrografie
https://mjsartonwood.weebly.com/#

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 08:59

Ik wil helemaal niet in dit soort dingen geloven. Helaas heb ik er zelf ook ervaring mee. Vooral een paar heel indrukwekkende déjà-vues van ruimtes en situaties die ik al eens gezien had, terwijl ik er nog niet geweest was of het nog niet had kunnen beleven. Ook gesprekken waar ik letterlijk het verloop al van kende uit een droom. Heel vreemd.
En ja, als kind heb ik ook wel eens mijn overleden overgrootmoeder op een familiefeest gezien.

Het is vast allemaal wetenschappelijk te verklaren. Hoop ik.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 09:21

Ik heb het ook wel eens ddat ik dingen droom,die uitkomen en vaak zijn dat vervelende dingen.
Ook voel ik wel eens wat dat is echt zo stom. Op vakantie in een omgebouwd erf in limburg had ik dat steeds als ik op de wc zat. het liet me niet los zo ben ik zelf opzoek gegeaan naar een Historicus. Die dus van de voor laatse eigenaar had vernomen dat er daar dus in de oorlog de duitsers verzetsleden verhoorden en martelden.....Het jaar er op vroeg ik om een ander apartement, daar was niets aan de hand.
Ook heb ik ooit eens mijn overleden opa horen spreken en gekker nog hem gezien in zijn jonge jaren, echt ik schrok me rot Toch heeft hij met zijn geest verschijning mij en mijn paard toen gered voor hele vervelende dingen.Dat was echt een van mijn meest enge ervaringen in het schemer tussen licht en duister. Toen er jaren later een Paarden fluisteraar voor een ander dier op stal kwam.sprak ze me na de sessie aan, en vertelde toen zoveel dingen die ze echt niet kon weten....Echt heel bij zonder, hij had mij dat paard gestuurd dat was een reincardinatie van zijn eigen beste paard zodat ik een maatje had in bijzonder zware tijden ( nou dat klopte ook, kan ik achteraf zeggen!)Maar ook zodat ze samen op mij konden passen en beschermen waar nodig.Het stomme is ook dat ik nooit meer zo een soulmate in een paard heb gehad dan dat dier, Hij voelde ook als echt een deel van mij zelf. Als hij niet lekker was wist ik dat al was het midden in de nacht en ook wat het was Koliek of stoten etc
Ik heb het altijd al gehad maar als kind was ik nog gevoeliger dan nu.Maar ook nu met mijn werk met zwaar dementerende op de uitzonderlijk gedrag ( speciale zorgunit)komt het van pas dan voel ik echt iemand zijn toestand, en ook hun angst of paniek. Toen in mei mijn favoriete cliënt overleed daar, voel ik ook haar daar nog aanwezig. En noem het toeval maar sindien zijn er spookbellen en knipperende lichten en Daar is al heel wat geld ingestopt om het te verhelpen...en niets helpt. Toen mijn baas een balletje opgooide bij mij met de vraag zou het ook iets anders kunnen zijn antwoorde ik "dat heb je goed begrepen, en zo knipperde alle lichten en ging de spook bel weer af......Echt het is een stoere nuchtere kerel,maar hij was plots nogal stilletjes en witjes en ook zo vertrokken. Ik weet dat die persoon het er zo naar haar zin had dat ze is gebleven en soms voel ik haar aanwezigheid.Die team leider is sindsdien toch veranderd, haar kamer blijft al maanden leeg voor echte nood gevallen.... en sinds dien knippert het licht niet meer.Maar zit er een crisis opvang in de kamer, dan voel ik haar boosheid en knipperen de lichten weer ......en de Technische dienst maar schakelaars vervangen de ene na de andere :+
Laatst bijgewerkt door kwita op 18-10-19 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-19 09:25

Is het toeval dat de south park aflevering die nu op CC is over dode beroemdheden en hun geesten gaat? _O-

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 09:51

Grappig :j . Ik zette gister na het lezen van dit topic de tv aan. Ging het over reïncarnatie. Maar dat was een saai praatprogramma.

Hocus Pocus (Cabrio van de Heffinck x Ramiro Z)

Kilian * Chaplin du Keske Z * Cato * we zullen jullie nooit vergeten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 10:01

Seven schreef:
Ik hou altijd wel van dit soort topics juist door de diversiteit aan mensen die reageren en een discussie ga ik ook niet snel uit de weg dus wil best mijn duit in het zakje doen.

Ik en dus iemand die altijd heel erg sceptisch is maar daarnaast als hoog sensitief persoon moet je wel open staan voor meer dan anderen. Ik geloof in de wetenschap en dat veel te verklaren is tot ik in het huis kwam te wonen waar vroeger mijn oma als jong meisje ook gewoond heeft. Die periode heeft mijn sceptische houding dus danig veranderd dat ik een gelover ben geworden.
Ik zal in het kort de situatie uit leggen.

Mijn oma was een jaar of 14 toen ze in het huis woonde waar ik als 18 jarige in ben gaan wonen, ik heb mijn oma vrijwel niet gekend ze is overleden toen ik 6 jaar was en herinner me haar enkel nog in het ziekenhuis helaas. Volgens familie ben ik haar evenbeeld zoals kwa uiterlijk als kwa doen en laten. Ik wist dus niets van de gebeurtis die zich afspeelde toen ze 18 jaar was.

Een jongen die over z'n oren was op haar bleef aankloppen op de deur en naar de zoveelste keer te zijn afgewezen heeft de jongen zich van het leven beroofd, wanneer en hoe weet ik niet maar alsnog is het heel tragisch. Waarom vertel ik dit nu, nou sinds ik daar woonde hoorde ik snachts steeds iemand in het trappenhuis heen en weer op de trap gaan. Eerst dacht ik dat het m'n buurman was (huis was een soort duplex met 4 huizen 2 beneden 2 boven) die was altijd erg onrustig en kwam op de meest rare tijden thuis. Toen het op een nacht echt te gek werd ben ik naar de voordeur gelopen en gewacht tot ik de traplopers weer omhoog hoorde komen en wou deze even duidelijk aanspreken dat 10 x de trap op en af toch echt niet nodig was. Op het moment dat ik de laatste trede hoorde sloeg ik de deur open maar er was niets of niemand. Ik snapte er natuurlijk niets van dus ging verward naar bed denkend dat ik me vergist had. De komende nachten hoorde ik het weer maar minder vaak en heb ik er geen aandacht aangeven toen hoorde ik het dagen niet. Tot de nacht dat m'n man, toen nog vriend voor het eerst bij me sliep, de gehele nacht hoorde je de trap weer bonzen en de slaapkamer zat gelijk naast de trap dus dat dreunde door het gehele huis, het leek ook steeds harder te zijn. M'n toen nog vriend is naar de gang gelopen en sloeg de deur open klaar om de lawaaimaker er op aan te spreken maar er was niemand. Hij snapte er niets van, ik moest wel wat lachen want hij verklaarde me al voor gek dat ik geluiden hoorde :D

Dit ging weer enkele dagen door, wij hebben het genegeerd maar toen begon het deur bonzen steeds harder en harder, het is dat ik niet alleen was anders had ik gedacht dat ik gek werd. Omdat ik gewoon niet meer wist wat te doen had ik het er met m'n moeder over en die vertelde het verhaal van m'n oma. Ben toen best geschrokken maar heb toen besloten "hem" binnen te laten dat was immers het enige wat hij wou, dus vlak voor dat we gingen verhuizen hebben we de laaste nacht liggend op enkel een matrasje gewacht tot er weer gebonkt zou worden en heb ik de deur geopend en hem uitgenodigd binnen te komen. De volgende dag zijn we verhuisd en hebben we nooit weer iets van hem gehoord. Het huis is dat jaar gesloopt dus of hij ooit nog de trap heeft gelopen weten we niet maar het voelde ergens goed om het zo af te sluiten.

Nu het heb opgeschreven en terug lees klinkt het alsnog ongelooflijk en ben zelfs ik nog wat sceptisch maar wat toen gebeurt is zal me altijd bij blijven. Wat ik vooral bijzonder vind is dat m'n buren alle 3 nooit iets gehoord hebben snachts daarom was ik eerst bang om het tegen m'n vriend te zeggen maar die maakte me gewoon wakker snachts omdat hij de traprenner ook steeds hoorde :j

Maar de eerste keer deed je toch ook de deur open, waarom kwam die toen niet binnen? Waarom zou een geest zolang (dan spreken we over tientallen jaren) hetzelfde riedeltje iedere nacht opnieuw doen en net toevallig bij jou 'het' kunnen afsluiten, alleen doordat je een deur openhield?

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 10:16

Interessant topic dit, ik weet ook nooit zo goed wat ik moet geloven aan de ene kant geloof ik er wel in door dingen die bij mij zijn gebeurd aan de andere kant denk ik altijd; meh zal het me wel verbeeld hebben.

Ik heb zelf al vanaf dat ik 4 ben hele erge nachtmerrie's, en ik lig over het algemeen 's nachts altijd wakker en als het licht word val ik in slaap. En als ik een nacht doorslaap dan lig ik erna weer 2 nachten volledig wakker.

Doordat ik altijd zoveel nachtmerrie's heb weet ik ook niet zo goed of ik er dus in moet geloven maar ik ben ooit zo geschrokken. Ik was op vakantie en toen ik dat huisje in ging voelde ik me al niet zo op mijn gemak. Dus die avond proberen te slapen met een vriendin samen op een kamer. Zij sliep al snel met het gevolg dat ze de hele nacht aan het trappen was naar iets en ook wat onrustig sliep.
Ook ik viel verassend snel in slaap met het gevolg dat ik daarna na een uurtje wakker werd zonder adem en het gevoel dat mijn keel dichtgeknepen werd. Ik heb de hele vakantie vol blauwe plekken en een blauwe keel gelopen en ik kan nog steeds niet verklaren wat het was. Ik had sterk het gevoel dat er wel heletijd iemand bij me was als ik in dat huisje rond liep :+

Morganlefay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 12:20

Ik als aards cynicus kwam 20 jaar geleden in mijn huidig huis terecht. Een kamer kreeg ik niet af, geen verf bleef zitten, plafond was niet te witten enz enz. Iemand gehaald die geesten kan voelen.
Uiteindelijk opgelost na 15 jaar tobben. Doodgeboren kindje. tja..
Ben zelf redelijk sensitief als het gaat om het lezen van mensen. Zie en voel dus een heleboel dingen waar de meeste mensen hun schouders voor ophalen en je aankijken het zal wel. Heb er ook wel eens hele boze buurvrouw aan overgehouden. Sindsdien is trol in de tuin heeeeel geduldig en kijkt ook altijd heel lief naar dr }> . Ondertussen ben ik op een punt gekomen dat ik naast lezen en voelen ook aura's ervaar. Kan heel goed spiegelen(doe dit alleen als iemand echt vals is) en het werkt uitstekend. Mijn avatar is een verwijzing naar de oude Kelten die vele generaties opeenvolgend zich met niet aardse zaken bezig hielden.

If you can't beat them, join them.
Pa, je was meer dan goed.