iPhone 11 besteld, lege doos ontvangen

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 11:30

Hier ook al een zending van zooplus kwijtgeraakt door dhl ( eten zak van 12 kg onder andere). Vorige week was het terug post.nl en geen problemen. Dachten dat ze geleerd waren terug overgestapt waren naar post .nl

karuna
Drukke kabouter

Re: iPhone 11 besteld, lege doos ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 13:17

Ts jemig je zou toch zeggen dat ze je bestelling gewoon moeten kunnen vinden in het systeem. Hopelijk duikt het ergens op. En benieuwd of er nog bepaald kan worden waar de telefoon is verdwenen.

Dhl komt als het voer vanuit bv magazijn in polen moet komen. Had het pas ook met speciaal voer voor een van de honden. Ipv een dag ruim een week zonder enige info.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-19 11:52

Wat een verhalen over zooplus, komt dan vaak voor denk ik?

Ik ben gebeld door de afzender! 'Als je online bestelt, moet je ook online betalen.'

Mevrouw weet u wel waarover het gaat?

Ja.
Een toestel met abonnement.

Nee. Een toestel zonder abonnement dat al betaald is, maar niet ontvangen.

Awel ik vind niks in het systeem.

Ik heb de factuur gemaild?

Wanneer?

Dezelfde dag.

Dus nu heb ik haar eigen emailadres ontvangen en ga ik het daar nogmaals heen sturen. En ik voeg direct het betaalbewijs bij, hebben we dat ook al gehad. Word er wel moedeloos van hoor..

Selina
ReBokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 11:57

Wat een slechte communicatie daar zeg. Toch belachelijk dat je na 12 dagen nog geen telefoon hebt. :n

Realistische tekeningen in opdracht
Website Instagram Etsy shop

Nayomie
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 11:58

Selina schreef:
Wat een slechte communicatie daar zeg. Toch belachelijk dat je na 12 dagen nog geen telefoon hebt. :n

Nou, precies dit dus. Wat ontzettend jammer dat het zo traag verloopt allemaal.

Hoelahoep
0 dagen sinds mijn laatste blunder.

Resistance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 11:59

Op facebook klagen werkt vaak goed. :j Uit mijn ervaring kunnen hemel en aarde dan opeens wel bewogen worden om het in orde te maken.

http://www.sodrahalla.nl Apartementen in een Zweeds landhuis!

[o]

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 12:01

Krijgt onder dit topic reclame van Proximus...

Ik ben dit dus echt niet van ze gewoon, hier al meerdere problemen zeer snel opgelost. Wel ga ik bij hen aan de telefoon in de wachtrij hangen, ik wil iemand spreken. (wel geen verloren telefoon)

Ik reken onafhankelijke voedingsrantsoenen uit en geef onafhankelijk voedingsadvies, meer info? Pb

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-19 12:01

Resistance schreef:
Op facebook klagen werkt vaak goed. :j Uit mijn ervaring kunnen hemel en aarde dan opeens wel bewogen worden om het in orde te maken.

Heb ik geprobeerd, kreeg direct reactie. Of ik de informatie in pb wilde sturen. Daar kreeg ik een emailadres van een of andere dienst daar. En daarop kreeg ik contact van deze mevrouw.

Ja slecht he? Snap ook niet dat ze het niet kunnen vinden, zelfs niet met factuur. Of ze lezen de helft van de e-mails en hebben de factuur niet gezien.

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-19 12:02

Seltje schreef:
Krijgt onder dit topic reclame van Proximus...

Ik ben dit dus echt niet van ze gewoon, hier al meerdere problemen zeer snel opgelost. Wel ga ik bij hen aan de telefoon in de wachtrij hangen, ik wil iemand spreken. (wel geen verloren telefoon)

Ik heb ook gebeld. Maar omdat het een los toestel betrof konden ze mij niet helpen, enkel als het gekoppeld was aan een abonnement.

sas66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 12:03

jeetje TS hier zakt je broek toch vanaf... Ik hoop dat je dan nu iemand hebt gevonden die het WEL voor je gaat oplossen. Jij bestelt iig vast niet meer bij Proximus?! :)

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-19 12:04

sas66 schreef:
jeetje TS hier zakt je broek toch vanaf... Ik hoop dat je dan nu iemand hebt gevonden die het WEL voor je gaat oplossen. Jij bestelt iig vast niet meer bij Proximus?! :)

Haha ik hoop het ook! En nee zeker niet. En geen dure dingen meer online, of afhalen bij een punt haha. Lesje geleerd :j

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-19 12:09

Afbeelding

Geen idee of dat zo werkt. Voorwaarden staat dat binnen 14 dagen retour kan en koop ongedaan mits ongebruikt. Maarja ik heb natuurlijk niks om terug te sturen. Of zal ik ze een lege doos sturen _O-

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 12:09

Wat erg, van zo'n groot bedrijf verwacht je wel meer. Ik had laatst problemen met Telenet en ben naar de winkel gegaan, was het beu telefonisch slechte info te krijgen (en duizend keer doorgeschakeld te worden) en die kerel daar heeft mij wel goed geholpen. Is dat geen optie om te doen? Je bent verder wel Proximus klant met andere diensten?
Ik heb de mijne naar aanleiding van jouw topic rechtstreeks bij Apple besteld :D Zonder korting dan maar, ik had hem netjes 2 dagen later. En werd 10 minuten na aankoop opgebeld vanuit Ierland omdat ze het bezorgadres wouden checken (had niet het mijne maar dat van mijn ouders gegeven wegens daar iemand thuis), maf vond ik dat!

Noira (Everdale x Ampère x Weltmeyer)

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-19 12:11

Stral schreef:
Wat erg, van zo'n groot bedrijf verwacht je wel meer. Ik had laatst problemen met Telenet en ben naar de winkel gegaan, was het beu telefonisch slechte info te krijgen (en duizend keer doorgeschakeld te worden) en die kerel daar heeft mij wel goed geholpen. Is dat geen optie om te doen? Je bent verder wel Proximus klant met andere diensten?
Ik heb de mijne naar aanleiding van jouw topic rechtstreeks bij Apple besteld :D Zonder korting dan maar, ik had hem netjes 2 dagen later. En werd 10 minuten na aankoop opgebeld vanuit Ierland omdat ze het bezorgadres wouden checken (had niet het mijne maar dat van mijn ouders gegeven wegens daar iemand thuis), maf vond ik dat!

Oh wat maf inderdaad maar goed dat ze dat doen!

Ik moet dat inderdaad eens doen, wie weet helpt dat... fijn dat jij jouwe al hebt!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 12:21

Ik zou daar niet mee wachten, zoals je zelf zegt, al 2 weken? Niet normaal hoor dit!

Noira (Everdale x Ampère x Weltmeyer)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 12:37

Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Zo ja zou ik die bellen om het op te pakken. Het is verbazingwekkend hoe snel een bedrijf ineens meewerkt als een advocaat zich er mee bemoeit

T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3
GA JIJ TROUWEN IN 2020?
http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: Bruiloften, Newborn, Cake-smash, Bohemian en workshops!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 13:28

Zelf net andere telefoon besteld. Nav dit topic wel even goed nagevraagd wat te doen als ik lege doos aantref.
Betreft bestelling bij Vodafone.
Van te voren aangeven dat ik pas teken als telefoon in originele en gesealde verpakking in de omdoos zit. Wil de koerier dit niet, zending weigeren.
De omdoos is verzegeld, indien verzegeling verbroken is, zending ook weigeren.
Desnoods gesprek filmen of opnemen.

#trotsoponzeboeren

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 13:59

Vodafone word als het niet verander is geleverd in een beveiligde ‘doos’, en je moet 1 cent pinnen. Mag niemand anders aannemen ook

Lous
Moderator Kantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 14:27

Mijn IPhone 11 Pro heb ik op moeten halen bij een servicepunt. Ik was namelijk niet thuis. Hoefde alleen te tekenen en nadat ik mijn legitimatie had laten zien. Hoefde niet te pinnen.
Telefoon zit in een verzegelde doos, ingepakt met plastic luchtkussens. Aan de buitenkant kun je niet zien dat het van Vodafone is. Gewoon een random bruine doos.

It’s all about glitter, rainbows and Unicorns!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 14:32

karuna schreef:
Ts jemig je zou toch zeggen dat ze je bestelling gewoon moeten kunnen vinden in het systeem. Hopelijk duikt het ergens op. En benieuwd of er nog bepaald kan worden waar de telefoon is verdwenen.

Zo makkelijk is dat nog niet, want als er ergens in het proces 1x vergeten wordt te scannen is het pakket al spoorloos. Helaas weleens mee te maken, en dan kun jij als bedrijf het netjes oplossen naar je klanten toe. Waardoor je dubbel verzendkosten moet betalen én je producten dus spoorloos zijn. Gelukkig worden na verloop van tijd de meeste producten weer gevonden.

22-11-2019 :
Gibalia, 6 jaar liefde, plezier & springen: Hos d’O x Jasper
Voor onze paardenavonturen https://www.instagram.com/1991leane/
Gibalia
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Menino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 14:48

Oefh, naïef mss, maar ik heb hier dus echt nooit over nagedacht := En ook regelmatig duurdere en minder dure dingen laten bezorgen.

Zou gewoon op facebook ook neerzettend dat je via PM nog niet tot een oplossing bent gekomen en dat je het jammer vindt dat het proces zo traag is.

Iets in die trant. Helemaal om dat je dochter je natuurlijk verheugt op haar mooie nieuwe telefoon. Of klacht.nl ...

Dit soort dingen zijn zo ontzettend stom altijd. Uiteindelijk moet jij hemel en aarde bewegen om je recht te krijgen, puur omdat iemand anders zo’n aso is := Wordt daar zelf altijd erg moedeloos van - helemaal geen tijd voor om andermans oliebol op te ruimen, Maarja. Je moet wat.. -

Succes!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 15:22

Jeetje zeg TS, ik was met die mevrouw aan de lijn gebleven tijdens het versturen van de mail en had echt gewacht tot er een oplossing was :+

Als ik jou was zou ik ook juridisch eens uitzoeken waar jullie staan in dit geval. (bewijs dat het niet geleverd is, bedrijf dat dus niet levert en geen gehoor geeft..)

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

huricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 18:53

Hoe is de telefoon betaald, gewoon met bankpas of visa, met visa is je aankoop nl 180 dagen verzekerd na betaling.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 20:52

Deoro schreef:
[ [url=m/gtyMj8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geen idee of dat zo werkt. Voorwaarden staat dat binnen 14 dagen retour kan en koop ongedaan mits ongebruikt. Maarja ik heb natuurlijk niks om terug te sturen. Of zal ik ze een lege doos sturen _O-

Naaa :')
Verzakingsrecht werkt zo niet normaal gezien.
Ik zou het wel melden dat je van de koop afziet. En je geld terug wilt.
Want eigenlijk heb je al laten weten dat je het niet wilt door dat je de doos terugstuurde.

I know you'll be a sun in somebody else's sky

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 10:41

Ik wil over meer dan een maand ook deze telefoon bestellen... Maar door dit topic durf ik het niet. En het bedrijf waar ik het wil kopen heeft geen fysieke winkels meer. _O-

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie