Wat lees jij op het toilet?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Nabster

Re: Wat lees jij op het toilet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 13:20

Ik lees graag op het toilet, soort ontspanning.

Nog even over die poepbacterie. Als je je dat druk om maakt zou ik ook nooit op een openbaar toilet gan, of een winkelkarretje vasthouden. Of allerhande knopjes overal. Dat is pas vies...

De cursus: "omgaan met teleurstelling" is afgelast.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 13:48

Nabster schreef:
Ik lees graag op het toilet, soort ontspanning.

Nog even over die poepbacterie. Als je je dat druk om maakt zou ik ook nooit op een openbaar toilet gan, of een winkelkarretje vasthouden. Of allerhande knopjes overal. Dat is pas vies...

Het is wetenschappelijk bewezen dat geld viezer is dan ontlasting. Duss

Kerstmuts
F10+2
Onderlinge B+3 [o]
Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 14:01

Asvinia schreef:
Pepperrr schreef:
Bij mijn ouders vindt mijn kat het trouwens ge-wel-dig om mee naar de wc te gaan. We hebben een tijdje een pauwenveer ter decoratie in de wc gehad en dan ging ik hem met die veer laten spelen terwijl ik zat te kakken. En zodra ik doorspoel staat Sam helemaal in trans over de rand te kijken naar hoe die drol verdwijnt _O- _O-

Herkenbaar :') Katlief krijgt hier de deur zelf open en kruipt gerust bij me op schoot terwijl ik op de wc zit. Hier weinig om te lezen, dus neem gewoon mijn mobiel mee :))

Mijn kat is dus niet de enige die dan op schoot springt :')

Hier ook alleen dus hier staat de deur ook wel eens open. Zit ik niets vermoedend op de wc hoor ik eens een hele hoop kabaal. Iets in paniek en het schreeuwde heel hard. Het kwam steeds dichterbij ...wtf is dat???

Komt poekie om de deur kijken met een levende kauw in zijn bek ~~}>

DE KATTEN STAAN OP STRAAT!!!
https://www.youcaring.com/skiathoscatwe ... on-1022903

Felix 28-05-1991 - 16-04-2019