Ik doe het NIET volgens het boekje (mennen)

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:21

@Gem je haalt de woorden uit mijn mond :P

Het verschilt toch enorm per pony of paard, situatie, stal, omgeving wat je al dan niet doet. Mijn huidige (D) pony had 2x met hulp voor de tweewieler gestaan en toen ben ik de 3e keer in mijn eentje het bos in gegaan. Niets stoer aan of levensgevaarlijk wat mij betreft. Maar met mijn vorige paard zou ik echt niet eens ooit op die gedachte gekomen zijn.

Maar.... met die vorige heb ik nooit een ongeluk gehad.... zal je zien dat het met deze wel een keer misgaat. Omdat ze een fijn menpaard is en betrouwbaar overkomt, dan zit je er toch denk ik dan net wat minder alert achter dan bij zo'n zenuwpees. Maar goed, time will tell (voorlopig geniet ik er elke keer van).

Met uitspannen ben ik overigens wel altijd erg van zsm wagen eraf. In wat voor omstandigheden dan ook.

You can't always get what you want, but if you try sometime, you might find, you get what you need.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 07:47

Citaat:
Bedenk dat je zelf verantwoordelijk bent voor de veiligheid van je paard en je omgeving.
Als je eigen veiligheid je geen zier kan schelen, denk dan in ieder geval aan die van je paard.

_/-\o_

You can't always get what you want, but if you try sometime, you might find, you get what you need.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 07:57

Kan ik me ook dood aan ergeren op wedstrijden of als je ritten maakt, van die stoere types die de regels aan hun laars lappen. HEb het ook vaak genoeg fout zien gaan (paarden met wagen aan de kletter zonder menner erop e.d.) nou dan ben je dus knap de pineut als jij met je paard op hetzelfde veld bent....

Geen commentaar mogen leveren op een topic vind ik trouwens vrij :x want waar heb je topics voor. Maar goed. Zal me verder inhouden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie