Ik doe het NIET volgens het boekje (mennen)

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:16

Oreo, je haalt me de woorden uit de mond.

TS: waarom vind jij dat je levensgevaarlijk bezig bent, want zo te lezen heb je controle genoeg over hetgeen je doet? Anders zou je het zo niet doen, tenzij je kickt op bewust risico's zoeken of wellicht met het idee je pony bomproof te maken.
Ik doe dingen ook anders dan "Bokt voorschrijft" (zoals jij dat noemt), maar ik zeg niet van mezelf dat ik "dus" levensgevaarlijk bezig ben. Als jij je daar prettig bij voelt en je hebt je pony onder alle omstandigheden onder controle moet je dat beslist blijven doen :) .

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:35

Het voordeel van "Bokt's boekje" :') , is dat je wel bewust nadenkt over hoe je iets (niet) doet. Of dat nu goed, fout, achterstevoren of op zijn kop is, maakt niet uit. Je denkt iig ná over hoe je het doet en je neemt het (n)ergens dus toch als een soort leidraad hoe je het (niet) doet :+ . (Begrijp je het nog :D ?)

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 10:56

Met "een keer mee komen rijden" kun je alleen aantonen dat jij je pony onder controle heb, of dat hij überbraaf is. Niet dat je veilig bezig bent.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie