[HK] Mendurance praat topic

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 12:13

Psydoxy schreef:
Beste allen, wij zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de 2- en 3-daagse marathon in augustus. Vorig jaar hadden we 3 deelnemers in de mendurance. Ik ben benieuwd hoeveel ik er dit jaar zou kunnen verwachten. :):)

Verwacht afstanden:
2 daagse - Klasse 2: 30 x 30 km
3 daagse - Klasse 2: 30 x 30 x 30 km
3 daagse - Klasse 3: 50 x 50 x 50 km

Ff omhoog schoppen..... ben druk bezig met de routes. Dacht ik alles klaar te hebben kwam ik toch nog iets van een ruiterdraaihek tegen. Onmogelijk om daar doorheen te gaan, dus de route moet weer anders :roll: Ik hoop a.s. maandag alle info online te gooien, maar ben wel al benieuwd hoeveel menners er hier interesse hebben.

Endurance 2020: http://endurancesomeren.com
MONGOL DERBY FINISHER 2019 - http://mongolderby2019.wordpress.com

QuintaenJojo
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 18:45

Psydoxy schreef:
@QuitaenJojo. Als je mooie paden wilt mennen kun je beter richting Leenderbos of Someren gaan..... daar hoef je geen vergunning voor te hebben.

Okay, altijd handig om te weten, top. Misschien dan toch beter om stukje verder te rijden :)

Luister naar de ogen van je paard

QuintaenJojo
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 07:28

Is er al iets bekend over 22 september in Teteringen? Blijft de datum 22 en wanneer kan je je opgeven?

Luister naar de ogen van je paard

NdV74

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 18:46

Datum staat vast. Het laatste wat ik vernomen heb, is dat het vraagprogramma ingediend is. Ik zal er weer eens achteraan mailen richting de organisator.

NdV74

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 07:39

Deze mail vandaag ontvangen:

Beste menners,

Hoewel het vraagprogramma nog (steeds) niet goedgekeurd is door de KNHS, nodig ik jullie toch alvast uit voor de vijfde editie van de mendurance Teteringen op 22 september aanstaande. Deze wordt wederom gereden vanaf en naar het oefenterrein van Rijdt met Beleid aan de Vraggelsebaan te Oosterhout

Er wordt gereden in de impulsklasse en de klasse 1. Klasse 2 hangt af van het aantal inschrijvingen in deze klasse.

Inschrijven kan nu al via dit menduranceteteringen@gmail.com dmv van het standaard KNHS inschrijfformulier en, na goedkeuring van het vraag programma, via mijnKNHS.nl

Stuur deze mail zoveel mogelijk aan andere menners zodat we voldoende inschrijvingen krijgen om de wedstrijd door te laten gaan.

Tot 22 september!

Ton van Beek