[VOLG] Mechelse Herder aangereden door auto

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 21:22

Helaas, hier ervaring. Wat een nachtmerrie ts en dat voor je ogen. Wat zal jij in de angt hebben gezeten en nog zitten.

Mijn hond heeft haar elleboog gebroken. Hoe, geen idee, maar het had nooit mogen breken. Mijn eigen da, notabene een zeer erkende orthopeed, durfde het niet aan, dus door gestuurd en ze is door de meest vooraanstaande, hotemetoot, professor geopereerd. De weken rust waren een drama. Ze vond de dag na de operatie dat ze alles wel weer kon (hoera voor de Tramadol). Gezien het karakter van de hond heb ik haar niet in de bench gehouden. Uiteraard wel strikt rust, maar ik ben her en der iets afgeweken van het protocol. We zijn inmiddels 2 jaar verder. De elleboog is aan elkaar gegroeid (ze hadden er een hard hoofd in), maar goed is ze nooit meer geworden. Maar goed, deze hond heeft in elk gewricht ongeveer artrose, twee keer ED, een 8e lendewervel en spondylose, dus triest was ze al.

Ik wens je heel veel sterkte ts. Ik kan me zo voorstellen dat je je knap beroerd voelt. Het is even doorbikkelen. Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en het gewoon gaat genezen.

Estera

Re: Mechelse Herder aangereden door auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:09

Even reagerend op een opmerking van iemand om wel het advies op te volgen: uiteraard! Maar wel zelf blijven denken. Zo was bij mijn hond het advies alleen aan de lijn even naar buiten. Laat mijn hond nou helemaal uit haar dak gaan als ze de lijn hoort (en de ander twee honden ook), terwijl ze gewoon zonder lijn heel rustig mee loopt, dan is het heel simpel en koos ik voor de betere optie, namelijk zonder lijn.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie