Kreupel maar niet duidelijk waarom

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kimmie1

Re: Kreupel maar niet duidelijk waarom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:52

Wat zou kunnen, maar dan moet er een echo gemaakt worden, is dat hij een peesschede bloeding heeft gehad, dat verklaard ook het kreupel na struikelen. Mijn vorige paard heeft dit een aantal keer gehad, struikelde en been liep vol onder de voorknie. Stond letterlijk op 3 benen, ik dacht dat hij zijn been gebroken had zo pijnlijk. De schede wordt als het ware te krap om de pees door te laten glijden doordat er bloed in komt.

Ik mis je zo ik mis je meer en meer ik zie je in mn dromen keer op keer.....Lieve Mam Luf You!!! 19-8-1949/10-2-2005

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 19:19

Ja dat zou te zien moeten zijn. Je kunt iig het been goed koelen met bv ijspakkings om zwelling weg te krijgen.

Ik mis je zo ik mis je meer en meer ik zie je in mn dromen keer op keer.....Lieve Mam Luf You!!! 19-8-1949/10-2-2005

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 18:38

Begrijp ik goed dat er geen los botfragment is maar dat het botwoekeringen tegen de pijp zijn zeg maar? kunnen ze daar niet aan doen zodat de ontstekingsreactie etc verdwijnt? iig heel veel sterkte er mee, hopelijk wordt het snel rustig en kan de genezing beginnen.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:17

Allereerst veel sterkte met het herstel van je paard. Wat ik bizar vind is dat je op de foto van 12 september al duidelijk die lijn ziet lopen over het pijpbeen, de rechtse. Dat daar niet verder naar gekeken is vind ik echt heel vreemd eigenlijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie