Kan het nu niet eens meezitten...

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 22:26

Zou het niet kunnen dat ze nu toch weer last van luizen heeft? Ik weet niet of je daar al uitgebreid naar gekeken hebt, maar door de weersomslag van de laatste tijd kan ze best een verminderde weerstand hebben en op de een of andere manier duiken dan de luizen vaak zomaar weer op.

Ik zie trouwens echt wel vermindering van buik op de tweede foto ten opzichte van de eerste hoor.

ik heb er geen idee van hoe lang je de Gluco Balance nu geeft, maar moet je dat niet in kuren geven? Dat vind je vast wel op de bijsluiter of op de pot. Ik zie het trouwens niet als reden voor de kale plekken hoor.

Rainrot is voor zover ik weet niet besmettelijk, dus het lijkt me sterk dat jouw BWP dat van de Quarter heeft opgelopen.

Succes met je zo gevoelige merrie, wie weet heeft degene waar ze naar toe gaat nog idee├źn.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 23:48

Ik hoop voor je dat het wassen met Imaverol gaat helpen hoor! Lastig als ze zo moeilijk door een DA te benaderen zijn.

Succes met haar hoor, het lijkt me vreselijk lastig als ze zo gevoelig is voor DA-en enzovoorts. Ik duim voor je dat dat goed komt als ze bij de opleidingsmensen staat. stiekem ben ik wel benieuwd wie dat zijn...

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 14:59

https://www.hondleiding.nl/2019/06/de-e ... s-en-hond/ , hier wel een duidelijk stukje met een paar foto's over de eikenprocessierups. Misschien zijn die grijze vlakken je wel opgevallen bij die bomen of kan je ze nog zien ( zonder rupsen inmiddels, die zijn vlinder geworden).

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 19:27

Daar dacht ook ik aan, grazen op kort gras waardoor de speekselklieren opzetten. Dat kan dus niet, krijgt ze het hooi laag aangeboden of hangt het in een slowfeeder?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie