Wanneer je van binnen huilt

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 21:33

Wat klinkt het ontzettend lastig voor je TS en je bent er zo te lezen al lang druk mee. Ik heb zelf geen ervaring met PSSM dus vergeef me alsjeblieft als ik een 'dat is nou net het probleem' opmerking maak :o

Nav het rol/zit filmpje heb ik even in je profiel gekeken want het viel me op dat hij wel heeel erg zwaar is nu.
Ik snap dat er massieve, zware Tinker types zijn maar in de oudere filmpjes en foto's zie ik dat toch niet zo terug... Kan dit ook een gevolg zijn van PSSM of heeft hij misschien last van z'n gewicht dat hij niet graag wil bewegen nu?
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is op gewicht te houden met beweging als hij echt niet lekker in z'n lijf zit, maar ook dat het extra gewicht hem niet helpt om soepel te bewegen.

OCTROOI - Incognito x Wynton (2019)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 00:02

Ik denk inderdaad ook dat in dit geval onbeperkt ruwvoer misschien meer kwaad dan goed doet maar durfde dat niet gelijk te zeggen :o
Ook omdat ik niet uit ervaring spreek maar op basis van het beeld dat ik zie.
Maar goed, minder maar wel vaak en regelmatig aanbieden vergt heel ander management

OCTROOI - Incognito x Wynton (2019)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie