[VOLG] Mechelse Herder aangereden door auto

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 23:02

rust is belangrijk, maar het ras heeft ws geen standje rust.

Zoekspelletjes zoals balletje balletje kan ze liggend op de plaats doen, 3 bekertjes met een brokje.

Zakdoekje leggen voor de meer ervaren sorteerders, zakdoekjes maken en 1 langere tijd bij je houden die eruit gezocht moeten worden.

Zo hebben ze toch geestelijk wat te doen en gek genoeg worden ze er toch moeier van dan van 20 km. naast de fiets rennen.

sterkte.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 21:44

Bij mijn teefje is ooit een teen geamputeerd en dag na de operatie werd het ook dik en nattig ik ben 2 weken om de dag terug geweest naar kliniek verband verversen met groene leem erop.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 11:00

dat had mijn teefje ook toen haar teen was geamputeerd, huid was heel week geworden waardoor hechtingen niet hielden en ook zag je bot. Dit heeft da weer opgefrist en eigenlijk de delen die nog een beetje sterk waren weer gehecht en met groene leem bedekt met daarover vette watten om het plakken aan de wond tegen te gaan.de groene leem droogde de wond uit waardoor heling beter ging. Ik moest ook 1,5 week elke dag verband wisselen op de kliniek. Dat was bij de Kempen, Veldhoven.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 13:15

ze moet eerst leren dat neerzetten en gebruiken geen pijn doet (en dat weet je nooit natuurlijk) in haar belevenis is erop staan heel pijnlijk dus dat doen ze dan niet, dat het dan al geheeld is dat gaat er dan niet in. Wat je miss kan doen, kan de fysio miss wel uitleggen hoe, is laten staan en jij dan de voet neerzetten, dus de heup laten ontspannen tot ie op de grond staat, de hond moet meemaken dat het weer kan, neerzetten.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 18:22

voeten omlaagkrijgen kan je ook vanuit de knie stimuleren, maar die heeft nu ook extra aandacht nodig anders scheuren de kniebanden straks als ze weer gewoon kan lopen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie