Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
_San87_ schreef:Relaxed schreef:WA is je wettelijke aansprakelijkheid, heeft niets met de auto te maken.. Is een premie van een paar euro per maand, zou ik niet al te moeilijk over doen
Dat is de AVP. WA is de motorvoertuigverzekering.
Die laatste is verplicht. De eerste zeker niet.
Relaxed schreef:_San87_ schreef:
Dat is de AVP. WA is de motorvoertuigverzekering.
Die laatste is verplicht. De eerste zeker niet.
Spraakverwarring dan, ik noem mijn eigen aansprakelijkheidsverzekering ook mijn WA
Muronia schreef:Ik vraag me toch af..los van verzekeringen..is hij niet verplicht om zijn woonadres door te geven aan de gemeente? Ook in verband met zijn post, belastingen enzovoort. Hij mag dan nog steeds mede eigenaar zijn van dit adres, maar het is al meer dan een maand niet meer zijn woonadres..
Gebruikers op dit forum: __Sannne, Arianne_94, Balenciaga, baukiiee, Bloemetje75, Cilianne, ClaudiaHS, Es_ther, estja, Faith444, fohadie, FrNo, Froemel, Froukje, Frummel01, Gini, goesju, hagelslag, horzlover, Ipsiedipsie, Karma_k, Lena82, maaikemuis, marrlinde, Mavelle, meiske1577, merithshadow, Myrthe1, NadjaNadja, Niobe, Olle, Paloedie, patrice02, puma, RM_, Roosje1606, Sanne96, soesita, Thincla, vordur, Wennii, xKatjj, xPabloBokt, xSannee, Yavanna, ynskek en 86 bezoekers