Hoeveel (hand) tassen heb jij?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Goof

Re: Hoeveel (hand) tassen heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 16:19

0 om precies te zijn.

Ik heb wel een laptoptas voor werk en een rugzak die mee gaat als ik op vakantie ga. Ik zou niet weten wat ik verder met een handtas zou moeten.

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 16:25

Alleen 1 Eastpak rugzak + een backpack voor reizen. :P

[o]

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 16:26

_San87_ schreef:
Geen flauw idee. Te weinig iig. Of te veel. Ik grijp steeds naar dezelfde twee tassen.

Ja dat heb ik ook wel.. dat ik meestal dezelfde gebruik..

Ik zal je zo missen, voor altijd in mijn hart
Medische Hoefschoenen te koop https://www.bokt.nl/markt/ad/486715/2-p ... efschoenen

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 16:27

Goof schreef:
0 om precies te zijn.

Ik heb wel een laptoptas voor werk en een rugzak die mee gaat als ik op vakantie ga. Ik zou niet weten wat ik verder met een handtas zou moeten.

Nou voor je telefoon, portemonnee en al die kleine dingen :D

Medische Hoefschoenen te koop https://www.bokt.nl/markt/ad/486715/2-p ... efschoenen

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 16:30

handtas
rugzak
boodschappentas zo oma tas op wielen super lelijk -O- maar wel super handig *\o/* op de markt, in de winkel gaat vol mee terug naar de auto niks geen slepen

Geniet van elke dag

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 18:15

9 stuks totaal als er ook andere tassen meetellen als alleen handtassen.

6 x Handtas (waarvan 1 chique te koop O:) )
2 x Clutch
1 x Rugzak
1 x Strandtas

Handtassen wissel ik af, door de jaren heen verzameld. Een wollige Nepbont handtas voor die frisse maar mooie wintermaanden met sneeuw en ijs enz :D, voor de lenteperiode begin ik met de Canvas en daarna de leuke Brunotti met zomers tintje, ook Brunotti in de zomer, daarna weer de stoere Canvas in de herfstmaanden en in november december doen we de last but not least handtas Desigual <3

En zo gaat het al jaren en zolang ze niet kapot zijn, hoef ik geen nieuwe erbij haha..

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Slaap zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming ook bling bling, Onderdeken, Bandages, Poetssetje, Hooinetten

Resistance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 18:25

Te weinig. :')

Ik heb met mezelf een afspraak gemaakt: zodra ik m'n eerste salaris binnen heb wanneer ik na m'n studie een vaste baan heb voor het eerst, dan mag ik mezelf een hele mooie tas cadeau doen. :D

http://www.sodrahalla.nl Apartementen in een Zweeds landhuis!

[o]

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 18:26

1 rugzak die ik alleen voor werk gebruik om eten en drinken in te stoppen. Mobiel, passen enz. stop ik gewoon in m'n jaszak.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 18:46

Stuk of 10 denk ik. Liggen op zolder en gebruik ik niet veel. Ik wissel niet veel eigenlijk. Heb nu net een nieuwe, een Cowboybag.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 19:21

Duidelijk dat de Bokkers meer schoenen hebben dan tassen :j

Mijn vriend kan me er mee pesten... dan koop ik een nieuwe tas, en die staat dan maanden niks te doen en elke keer zegt hij weer.. heb je een nieuwe tas... tja. Net als met schoenen vind ik het zonde om een nieuwe tas meteen te gebruiken..

Zo staan de helft van mijn tassen en schoenen nieuw in de kast }:0

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:25

Geen , nooit gehad ook....

Those who are dead are not dead They're just living in my head And since I fell for that spell I am living there as well

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:36

1 handtas voor het geval dat (ja, wat eigenlijk...?)
1 laptoptas (is eigenlijk van mijn werkgever)
1 rugzak voor op vakantie
15 Trader Joe’s reuseble tassen (dollar per stuk), van diverse steden/staten

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:36

Ik heb maar 1 hand/schoudertas, van alittlecowsdream. Leer met een vachtje en zo mooi <3 Heb die al meer dan 5 jaar in dagelijks gebruik en hij blijft prachtig. Die neem ik in principe altijd mee als ik de deur uit ga naar werk/school/op pad. Daarnaast heb ik nog een neutrale werk/laptoptas als reserve voor wat 'serieuzere' gelegenheden waar ik niet met m'n hysterisch opvallende koeientas aan wil komen zetten :o
En ik heb een handjevol kleine tasjes, lunch totes/fanny packs voor bijv uitgaan, als ik dus geen grote tas mee wil. Enige rugzak die ik heb is zo'n megagrote reisrugzak voor kamperen en festivals, ik heb echt niks met rugtassen.
En ik droom er nog over om ooit een keer een echt designer tasje aan te schaffen. Een Dior saddlebag oid <3 . Ooit, als ik geld heb :+

"Nobody exists on purpose
Nobody belongs anywhere
Everybody's gonna die
Come watch TV?"
~ Rick and Morty

Rakkie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:58

3
Een zomer en winter die ik beide nauwelijks gebruik omdat ze veel te groot zijn.
En eentje die bruikbaar is.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 20:03

Teveel....maar wel leuk! Wat ik wel merk is dat ik de tassen met een lichte kleur voering prettiger vind in gebruik, omdat ik niks kan vinden in een tas met donkere voering }:0

Bellatrix
Correspondent Shadowhunter
Always & Forever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 20:10

Gewoon 1. :+

Wel toevallig net een nieuwe gekocht.

Fotoshoot boeken? http://www.marliestrapfotografie.weebly.com
Ik heb paaltjes en lint dus op eigen risico kan je paard los zonder tuig voor natuurlijke foto's!
[BB-ITP] Fluffy Faery's Fantastic Photo's!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 20:15

Ik ook gewoon 1 8-) . Heb echt niets met tassen.

***In het karakter van een dier, herken je de eigenaar***

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 20:20

Oei, sowieso 3 handtassen die niet meer gebruikt worden, die liggen in de kast en gaan alleen mee als ik moet werken in de schuur bij de boer of op het land, die mogen namelijk wel vies worden/kapot gaan.
Daarnaast voor dagelijks gebruik 1 ontzettend fijne (en ontzettend dure :+ ) my paper bag. Die gaat echt overal naar mee, goede kwaliteit en gewoon mooie tas. Daar van is er nog een onderweg. Ook nog een kleine rugtas voor kleinere dingen, maar die is roze dus heb ik niet zo vaak mee, moet natuurlijk wel bij de outfit passen :') . Dan nog een weekendtas, een sporttas, en een Laarzentas. Telt die ook? En nog 2 van die katoenen tasjes, ideaal om mee te nemen naar het strand of terrasje ofzo.
En dan als laatste nog een leren schoudertasje, voor wanneer ik bijv uit eten ga en echt alleen de benodigde dingen mee moet zoals sleutels pinpas telefoon. In mijn grote tas zit namelijk echt alles wat je misschien ooit nodig zou kunnen hebben, bijv tissues, deo, lippenbalsem, handcreme, etc.
Alles bij elkaar dus 11. 12 als je diegene mee telt die binnenkort bezorgd wordt :o

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 20:48

zigranta schreef:
Teveel....maar wel leuk! Wat ik wel merk is dat ik de tassen met een lichte kleur voering prettiger vind in gebruik, omdat ik niks kan vinden in een tas met donkere voering }:0

Hahahahaha daar heb ik dan weer nooit over nagedacht :D

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 20:50

kimmie261 schreef:

Hoe neem je dan je portomonnee, telefoon, sleutels en dat soort zaken mee?

Bij mij zit er ook nog een mini toilettasje in.. en gewoon losse spulletjes

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 21:33

Ik zit momenteel op 14 tassen, ben echt gek op tassen <3

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 21:59

Lotus83 schreef:
kimmie261 schreef:

Dat vraag ik me ook af...

Heb ook altijd een mini toilettasje in mijn tas. Telt die ook mee trouwens.

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Slaap zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming ook bling bling, Onderdeken, Bandages, Poetssetje, Hooinetten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 22:01

Lotus83 schreef:

Kan je toch gewoon in je jaszakken doen? En ook niet iedereen heeft een portomonnee.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 22:05

Heb er 3 handtassen
kleine blauwe van de primark, niet erg praktisch qua grote(maar hij is zo leuk haha)
1 leren schouder tas van Kipling
1 zebra tas shopper model van Kipling

Mijn zebra gebruik ik bij eigenlijk altijd, kan lekker veel in en het is wat anders als een standaard kleurtje :o

Oow en daarnaast een rugzak, die ik elke dag gebruik ivm mijn laptop die ik mee moet nemen naar werk op de fiets.

Rakkie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 22:07

zigranta schreef:

Herkenbaar, heb ik ook.
Nu wel felgekleurde sleutelhanger en telefoonhoesje, wat scheelt een bak ellende :+