Mooie, "natuurlijke" nepwimpers?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Paris_

Mooie, "natuurlijke" nepwimpers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 15:33

Ja, "natuurlijk" als in: voor zover dat kan :+

Ik zit hier met een (prijzig! :') ) doosje nepwimpers van Queen Tirza (type Nila) maar oh god, wat een drama effect. Leuk voor een fout feestje, maar niet voor alledaags gebruik.
Op de foto's van de site leken ze veel korter. -O- Deze raken ongeveer bijna mijn wenkbrauwen aan, lol.

Vorige week heb ik mijn 3D/4D wimperextensions eraf laten halen (pff wat een kale snoet hahaha) dus voor dagjes weg en een keer een feestje leken nepwimpers me een prima oplossing!
Ik zoek gewoon 'korte' fluffy nepwimpers. -O- Wie kan me tippen voor een fijn merk ?

Esirene

Re: Mooie, "natuurlijke" nepwimpers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:35

Eventueel wimperextensions geen optie? Wel een flink stuk duurder maar ik wel een stuk 'echter' naar mijn idee

I haven't been everywhere, but it's on my list

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:36

Ardelle (bij kruitvat te koop) heeft hele mooie wimpers.
Voor duurdere; MAC vind ik ook mooie wimpers hebben.

Insta: yl_aerial

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:36

Esirene schreef:
Eventueel wimperextensions geen optie? Wel een flink stuk duurder maar ik wel een stuk 'echter' naar mijn idee

Die heeft ze er vorige week af laten halen zegt ze in de OP. :+

25-9-2019 Gibbie geeft gas op de paarse heide
Voor onze paardenavonturen https://www.instagram.com/1991leane/
Gibalia
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 15:37

Esirene schreef:

Die heb ik er vorige week af laten halen :D Werd me iets te duur en eerlijk gezegd was ik er wel klaar mee om elke 3 weken weer op die tafel te gaan liggen :=
Waren echt prachtige wimpers hoor, styliste had ook heel wat prijzen ermee gewonnen dus vandaar was de prijs ook niet niks. Ik kon er makkelijk 2x per maand luxe van uiteten, zeg maar. :+

Shanna
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:40

Wat ik bij het grimeren wel eens doe is de wimpers op de maat knippen die ik wil. Misschien een optie?

Opzoek naar een Allround fotograaf die door heel Nederland reist? Bekijk mijn online portfolio op http://www.shannajongkind.nl of op mijn facebookpagina of op mijn Instagram!
Of ben je op zoek naar die speciale unieke manier om jezelf en/of anderen vast te leggen? Kijk dan op de facebookpagina of op mijn instagram van Silhouettefotografie.nl!

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:44

Ik zou allereerst zeggen, koop die dingen lekker op aliexpress en niet in NL in de winkel/webshop :o Nepwimpers zijn hier echt extreem overpriced.
Mijn favoriet is *hier*. Hebben hele extreme wimpers maar ook mooie subtiele. Staan heel veel foto's van kopers bij waar je een beetje op af kan gaan. En voor prijzen waarvan het geen wereldramp is als je er een kapottrekt, kwijtraakt, toch niet zo mooi vind, na 2x gebruiken al weg moet gooien etc.

Je zou evt ook een beetje kunnen prutsen met zelf de lengte van de wimpers bijknippen maar als de wimper heel erg 'gestyled' is dan krijg je dat vaak niet meer mooi.
Als je wel echt graag iets hier in de winkel wil kopen zou ik zeggen, kijk eens naar het merk Eylure. Hebben veel subtiele stijlen.

"Nobody exists on purpose
Nobody belongs anywhere
Everybody's gonna die
Come watch TV?"
~ Rick and Morty

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:57

Ik heb nu Russian Volume, tegen een betaalbare prijs.

Maar voorheen had ik nepwimpers van de Alieexpress, altijd prima en natuurlijk :)
en veel goedkoper dan nepwimpers in Nederland! Ik had met lijm en met 3 magneten.
Iemand die ik ken gebruik de magnetische eyeliner wimpers, schijnt ook heel fijn te zijn.

Voorbeeldje

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 11-09-19 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/*

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 16:01

€ 1,82 16% Off | 3 paren/set 3D Valse Wimpers Rommelig Cross Dikke Natuurlijke Nep Wimpers Professionele Make-Up Tips Grootoogtonijn Lange Valse Wimpers
https://s.click.aliexpress.com/e/F8PAk5uM

Ik loop dagelijks met wimpers van deze verkoper op aliexpress. Altijd netjes binnen 3 weken binnen. En top kwaliteit *\o/*

kerstmuts

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:25

Hoe breng je dat in godsnaam aan? Met lijm op je ooglid plakken? Dat zit toch verschrikkelijk? Of voel je het niet?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:28

Suzanne F. schreef:
Hoe breng je dat in godsnaam aan? Met lijm op je ooglid plakken? Dat zit toch verschrikkelijk? Of voel je het niet?

Dat voel je niet, zowel gelijmd als magneet niet.

Maar ik ben nu toch wel blij met mijn extensions ipv plakkers :P

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:29

Hoe kan magneet nou blijven zitten dan? Je ooglid is niet magnetisch toch?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:30

Suzanne F. schreef:
Hoe kan magneet nou blijven zitten dan? Je ooglid is niet magnetisch toch?

Zijn 2 delen wimpers, 1 bovenop je wimpers, 1 deel onder je eigen wimpers.
De mini magneetjes houden alles bij elkaar

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:37

Shanna schreef:
Wat ik bij het grimeren wel eens doe is de wimpers op de maat knippen die ik wil. Misschien een optie?

Dit is bij mij voor mijn bruiloft ook gedaan

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 12:59

bestellen jullie ook de lijm bij alie ?

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:02

__Robijn__ schreef:

Nee dat niet ik gebruik de queen tarzi de witte variant en de watervaste zwarte lijn van duo.
Durf dat niet aan om dat van ali te halen zijn wel me ogen en wil daar wel veilige producten voor

kerstmuts

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:11

biggirl schreef:
__Robijn__ schreef:

Nee dat niet ik gebruik de queen tarzi de witte variant en de watervaste zwarte lijn van duo.
Durf dat niet aan om dat van ali te halen zijn wel me ogen en wil daar wel veilige producten voor

ja precies. Kun je dat halen bij de drogist die jij hebt? Of bestellen op internet?
Ben er niet zo in thuis... altijd extensions gehad maar nu al weer jaar zonder. En soms voor een feestje zijn neppers wel mooi

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:12

Hou er rekening mee dat op alie veel nep wimpers van mink zijn. Mink wimpers zijn nep wimpers gemaakt van de nerts, het dier dus.

0Lunerancea0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:15

Geen idee of ze ze nog verkopen, maar ik heb ooit van Catrice (Kruidvat) van die kleine stukje nepwimper gekocht. Die kan je dan zelf plaatsen waar je t nodig vindt en ziet er (met wat oefening) heel natuurlijk uit.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:16

Ardell 110 natural zijn hele zachte natuurlijke wimpers.

Op zoek naar een leuke, lieve hond? Kijk ook eens bij AnimalinNeed. Tientallen honden hebben nog geen fijn huis! Bij vragen staat mijn PB-box altijd open!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:22

biggirl schreef:
__Robijn__ schreef:

Ik heb gewoon de zwarte en witte van Duo via Aliexpress, was niets mis mee hoor :D Duo verkopen ze daar volop!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:31

listiglistje schreef:
Ik heb gewoon de zwarte en witte van Duo via Aliexpress, was niets mis mee hoor :D Duo verkopen ze daar volop!

maar jij hebt ook lenzen in op die foto zie ik. Ook van alie?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:53

__Robijn__ schreef:
listiglistje schreef:

maar jij hebt ook lenzen in op die foto zie ik. Ook van alie?

Die niet, ik heb ze wel van Alie nu, maar die zijn natuurlijker en nog fijner/beter :j
Draag ze nu al vanaf begin Januari zonder problemen.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 15:24

biggirl schreef:

Citaat:
ja precies. Kun je dat halen bij de drogist die jij hebt? Of bestellen op internet?
Ben er niet zo in thuis... altijd extensions gehad maar nu al weer jaar zonder. En soms voor een feestje zijn neppers wel mooi

queen tarzi haal ik bij Ici Paris en duo bij Etos en Douglas ! even kijken wat je zelf fijn vind ene vindt queen tarzi fijner en de andere Duo ik vind ze beide even fijn !

kwam toevallig ook lijm tegen voor mensen met lenzen en gevoelige ogen die was ook redelijk fijn straks even thuis kijken welke dat was !

kerstmuts

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 15:39

Ik heb ze nu van Kiss (te koop bij Kruidvat) verschillende varianten heb je daar van maar ben erg tevreden over deze! Had ze eerst van Kruidvat eigen merk, die vind ik echt onwijs mooi (double volume) maar die zijn wel heftig om gewoon mee te gaan werken. De minder zware variant vind ik weer te nep kijken maar die van Kiss zijn echt heel mooi! En zitten ook erg fijn omdat er een heel dun randje aan zit.
Deze heb ik nu:
https://www.kruidvat.nl/kiss-natural-la ... /p/4562741

En ga van de week even deze halen:
https://www.kruidvat.nl/kiss-natural-la ... /p/4562986

Die zijn iets donderer, vind ik zelf wel mooier.

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.