Esterke schreef:Wat ik me wel afvraag is, ik kan je helemaal volgen poekkie ivm het gewicht gekoppeld aan allerlei klachten en problemen.
Maar vind het dan zo bizar dat ze zelden tot iets gemankeerd heeft, zelden ziek, nooit geen jeuk of schimmel of...
Luisjes pas gekregen toen er een nieuw paardje bij kwam of ze moeten het gekregen hebben omdat de dochter op een manege rijd en zij het mss van daar heeft mee gekregen.
Maar alle klachten waar ik nu mee zit, buiten dan het te dik zijn, zijn begonnen nadat ze gewicht aan t verliezen is.
En dat vind ik dus zo raar, je zou denken paard te dik, krijgt klachten en problemen dus je gaat hem helpen gewicht te verliezen, klachten verdwijnen, iedereen terug happy en gezond.
Of is dat wat kort door de bocht denken?
Wat vinden jullie eigenlijk als je foto 1 en 2 van haar zien?
Is haar buik effectief minder of beeld ik het me?
Foto 2 heb ik vandaag getrokken, ze heeft daar toch minder hangbuik en lijkt daardoor langere benen te hebben omdat de buiklijn hoger ligt.
Het is soms moeilijk zien als je je paardje iedere dag ziet natuurlijk.
Ze heeft tussen die twee foto's in ook een kuur Psyllium vezels gehad.
Gebruikers op dit forum: 19wendy80, Aliedaa, ALiuvv, BETUWE, Coentjuh, europe_x, Fris, Googlebot, karinmanon, Kimsel94, maresie, micksage, nathe, NorwayFjord, SparkYY_8, Spritely, Toffeltje en 28 bezoekers